برگزیده ها

مازندمجلس: مدیرعامل بنیاد باران با دفاع از رای اصلاح‌طلبان به حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم در عین حال گفت که از وضع مطلوب فاصله داریم و باید برای تحقق وعده‌ها تلاش کنیم.

مازندمجلس: جواد امام ظهر امروز (دوشنبه) در همایش بزرگداشت 16 آذر که در دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که به آقای خاتمی نقد دارند که چرا در این انتخابات هم با تکرار خود مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کرد، بدانند که اگر آن تکرار نبود ما همین مقدار فضا را هم نداشتیم و نمی‌توانستیم مطالبات مان را دنبال کنیم در نتیجه مسیر قبل ادامه می یافت و کشور با مشکلات بیشتری مواجه می‌شد. اگر انتخابات و حضور مردم و رای به آقای روحانی نبود امروز به جای آقای غلامی، فرهاد رهبر وزیر علوم بود.
وی ادامه داد: طبیعتا از انتخاب خود دفاع می‌کنیم اما وضع مطلوب‌مان این نیست. ما از رای به آقای روحانی پشیمان نیستیم اما باید به دنبال تحقق وعده‌های ایشان باشیم.
مدیرعامل بنیاد باران با اشاره به طرح مباحثی در خصوص گردش به راست روحانی، گفت: من معتقد نیستم که آقای روحانی اصلاح‌طلب بوده که حالا بخواهد از آن مسیر روی‌گردان شده باشد، ولی به هر حال محدودیت‌ها و موانعی بر سر راه او وجود دارد و همین فضای وزارت علوم گویای این مسیر است که گزینه آقای روحانی از فرجی‌دانا به غلامی رسید.
وی تصریح کرد: من از عملکرد دولت و سرپیچی از وعده‌ها دفاع نمی‌کنم، ولی از رای‌ خود دفاع می‌کنم چرا که جامعه بیدارتر و آگاه‌تر شده و اگر حضور مردم نبود حالا عده‌ای اذعان نمی‌کردند که دولت نهم و دهم کلکسیون جرایم بوده است.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه خاتمی به عنوان راس جریان اصلاحات هیچ جا صحبتی به جز مصلحت نظام نداشته است، گفت:‌ ایشان هیچ تقابلی با رهبری انقلاب نداشته در حالیکه هر آنچه از جریان مقابل می‌بینیم این است که در پاسخگویی به خودشان درمانده هستند. این در حالی است که ما تاوان آنها را داده‌ایم و مجازاتش را کشیده‌ایم.
روحانی خاتمی انتخابات دنبال نداشته تکرار غلامی جریان اصلاح‌طلب ادامه انقلاب نیستیم پشیمان باشیم تقابلی رهبری امروز