برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به احتمال بارندگی در مناطق زلزله زده کرمانشاه، تمهیدات ترافیکی در این مناطق تشدید خواهد شد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار منوچهر امان اللهی در بازدید از یگان‌های راهور مستقر در مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب، اظهارداشت: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان سامانه‌ای بارشی از اواخر هفته وارد جو استان می‌شود که با فعالیت آن شاهد لغزندگی جاده‌ها نیز خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به تردد محموله‌های امدادی و خودرو‌های امداد رسان در مناطق زلزله زده احتمال بروز حوادث رانندگی در جاده‌های لغزنده مناطق زلزله زده بیشتر است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای کاهش خطرات احتمالی و کنترل تردد‌ها تمهیدات ترافیکی در جاده‌های مناطق زلزله زده استان کرمانشاه افزایش خواهند یافت.

سردار امان اللهی به رانندگانی که قصد تردد در مناطق زلزله زده به ویژه شهرستان‌های سردسیر مانند ثلاث باباجانی را دارند، توصیه کرد که زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه حجم خودرو‌های باری و سنگین در جاده‌های شهرستان‌های زلزله زده نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است، گفت: با توجه به افزایش بار ترافیکی در مناطق زلزله زده رانندگان باید با احتیاط کامل تردد کرده و به تذکر‌های ماموران راهور در طول مسیر توجه داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه احتمال ریزش کوه در برخی از محور‌های مناطق زلزله زده وجود دارد، گفت: در صورت بروز چنین حادثه‌ای ماموران پلیس راه و راهور برای بازگشایی مسیر و هدایت خودرو‌ها آمادگی کامل دارند.

سردار امان اللهی تاکید کرد: ماموران پلیس راه و راهور برای روان سازی تردد‌ها در مناطق زلزله زده به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا نیرو‌های امدادی بتوانند به راحتی به مردم کمک رسانی کنند. 

 

زلزله مناطق استان راهور کرمانشاه افزایش ماموران جاده‌های اللهی ترافیکی شهرستان‌های سردار باشند اینکه دارند تردد‌ها احتمال خودرو‌های تمهیدات فرمانده باباجانی انتظامی امدادی