برگزیده ها
آمادگی روسیه برای صادرات مصالح ساختمانی به ایران

مازندمجلس: سرپرست هیأت اقتصادی روسی گفت: علاقه‌مند هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بندر نوشهر در زمینه صادرات مصالح ساختمانی از کشور روسیه به ایران همکاری کنیم.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران، هیأت اقتصادی کشور روسیه به منظور بررسی امکانات و زیرساخت‌های موجود در بندر نوشهر با مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران دیدار و گفت‌گو کرد.

سرپرست هیأت اقتصادی روسی با ابراز خرسندی از وجود زیرساخت‌های موجود در بندر نوشهر، خواستار گسترش همکاری‌ها و انجام مبادلات تجاری بین بندر نوشهر و طرف روسی شد.

الکسین با تشریح فعالیت‌های هیأت تجاری روسی، گفت: عمده فعالیت ما در زمینه تولید و عرضه مصالح ساختمانی و ساخت سازه‌های چوبی است و علاقه‌مند هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بندر نوشهر در زمینه صادرات مصالح ساختمانی از کشور روسیه به ایران همکاری کنیم.

محمدتقی انزان‌پور هم در این دیدار با تشریح امکانات و زیرساخت‌های موجود در بندر نوشهر از گسترش همکاری‌های اقتصادی بین دو طرف استقبال کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به سابقه 80 ساله بندر نوشهر در امر تجارت جهانی افزود: آمادگی داریم تسهیلات مورد نیاز طرف روسی را برای انجام مبادلات تجاری و اقتصادی از طریق بندر نوشهر فراهم کنیم.

ج/

نوشهر اقتصادی مازندران دریانوردی تجاری زیرساخت‌های موجود روسیه بنادر ساختمانی مصالح مبادلات زمینه تشریح گسترش امکانات آمادگی صادرات سرپرست مدیرکل دیدار