برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- وزیر علوم با صدور احکام جداگانه‌ای روسای دانشگاه های صنعتی اصفهان و علم و فناوری مازندران ابقا کرد.

مازندمجلس:

 به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، وزیر علوم با صدور احکام جداگانه‌ای محمود مدرس هاشمی و حمید محمد زاده را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و علم و فناوری مازندران ابقا کرد.

در این احکام انتصاب آمده است: «ضمن تقدیر از خدمات ارزنده‌ای که تاکنون داشته اید، براساس تبصره ۱ ماده ۴ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، با ادامه همکاری جنابعالی در سمت رئیس دانشگاه به مدت ۴ چهار سال موافقت می‌شود.

امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف، سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان و همفکری با سایر مسئولان دانشگاهی در راستای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های موثری بردارید.

ضروری است در حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی و فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خداوند متعال بکوشید.» 

 

دانشگاه جنابعالی سیاست‌های فرهنگی آموزش احکام فناوری شورای