برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: بیش از ۷ هزار نفر از خواهران طلبه به صورت مجازی مشغول به تحصیل هستند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در مراسم افتتاح مدرسه علمیه خواهران کوثر اصفهان گفت: تعالی ارزش‌ها، سیره جمهوری اسلامی است البته این بدین معنی نیست که به همه اهداف خود رسیده‌ایم بلکه به این معنا است که همواره در این مسیر حرکت می‌کنیم.

وی افزود: بنابراین حوزه‌های علمیه همواره پشتیبان و حامی انقلاب اسلام خواهند ماند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تاکید کرد: حرکت اصلی حوزه‌های علمیه باید به سمت تعالی ارزش‌های الهی باشد و روحانیت و حوزه‌های علمیه که با کمک مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پدید آوردند، همواره از انقلاب اسلامی حمایت خواهند کرد و ممکن نیست که شخص روحانی باشد، اما از ارزش‌های انقلاب اسلامی حمایت نکند.

جمشیدی اظهار داشت: تعالی ارزش‌ها، سیره جمهوری اسلامی است البته این بدین معنی نیست که به همه اهداف خود رسیده‌ایم بلکه به این معنی است که همواره در این مسیر حرکت می‌کنیم، بنابراین حوزه‌های علمیه همواره پشتیبان و حامی انقلاب اسلام خواهند ماند.

وی افزود: هرکدام از فعالیت‌هایی که در مدارس انجام می‌شود بسیار ارزشمند است چراکه همه این فعالیت‌ها در مسیر تعالی ارزش‌های الهی است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پایان با بیان اینکه بیش از ۳۷ هزار خواهر طلبه، در حوزه‌های علمیه خواهران سازماندهی شده‌اند، گفت: به همت خواهران طلبه در ماه رمضان سال جاری بیش از ۵۵ هزار جلسه قرآنی در سراسر کشور برگزار شد.

جمشیدی عنوان کرد: همچنین بیش از ۷ هزار نفر از خواهران طلبه به صورت مجازی، مشغول به تحصیل هستند و همه این آمار‌ها بیانگر پیشرفت‌های حوزه‌های علمیه خواهران است. 

 

علمیه حوزه‌های خواهران همواره اسلامی تعالی انقلاب جمهوری خواهند ارزش‌های جمشیدی حمایت اسلام پشتیبان بنابراین اهداف ارزش‌ها مجازی خواهر البته تحصیل می‌کنیم رسیده‌ایم افزود