برگزیده ها

مازندمجلس: تازه‌ترین توئییت‌های ترامپ تردیدها را درباره دخالت های روسیه در انتخابات آمریکا بیشتر کرده است.

مازندمجلس:
به گزارش شبکه خبری فرانس 24، به اعتقاد بیشتر ناظران، توئیت‌های روز یکشنبه رئیس جمهور آمریکا شک و تردیدها را درباره او و دخالت روسیه در انتخابات آمریکا بیشتر کرده است.
دونالد ترامپ در برابر حدس و گمان‌های اف.بی.آی درباره دخالت مسکو در دوران انتخابات آمریکا، به ضد حمله هایی در توئیتر دست زد.وی روز یکشنبه در توئیتی تاکید کرد، هرگز از جیمز کومی، رئیس سابق اف.بی.آی نخواسته است تحقیقات درباره فلین را متوقف کند. فلین به تازگی به صورت رسمی متهم شد دو بار به اف.بی.آی دروغ گفته است.
اما اظهارات ماه ژوئن جیمز کومی که ماه مه ترامپ او را برکنار کرد، با این توئیت ترامپ مغایرت دارد. به اعتقاد بیشتر ناظران، این کار به روشنی از دخالت در روندی قضایی حکایت دارد.
دایان فاینستاین، سناتور دموکرات کالیفرنیا گفت: این (دخالت) را می توان به روشنی و در اخراج کومی دید، فکر می کنم که او به این علت اخراج شد که نمی خواست دست از تحقیقات درباره دخالت روسیه بردارد. این دخالت در روند قضایی است.
اما دیروز یک توئیت دیگر دونالد ترامپ، شک و تردیدها را بیشتر کرد.
ترامپ در این توئیت نوشت: من مجبور شدم ژنرال فلین را اخراج کنم، چون او به معاون رئیس جمهور و به اف.بی.آی دروغ گفته بود.اگر دونالد ترامپ می دانست مشاورش دروغ گفته و ترامپ از رئیس اف.بی. آی خواسته است که درباره او تحقیق نکند پس معلوم می شود که می خواسته حقیقت را پنهان کند.
مایکل فلین که روز جمعه به صورت رسمی متهم به دروغگویی شد، به علت همکاری کامل در این تحقیقات، از اتهامات دیگر در امان ماند.
ایوان اِلاند کارشناس مسائل دفاعی گفت: این مصالحه به این معنی است که او اطلاعاتی دارد که می تواند در سرنوشت جرد کوشنر، داماد ترامپ و خود رئیس جمهور و شاید پسر دونالد ترامپ تاثیر گذار باشد و این باید رئیس جمهور را خیلی نگران کرده باشد.به گفته چندین رسانه آمریکایی، کسی که مایکل فلین گفته از او دستور گرفته است، کسی جز جرد کوشنر مشاور و داماد رئیس جمهور نیست.
ترامپ دخالت درباره جمهور دونالد بیشتر تحقیقات اخراج آمریکا توئیت کوشنر داماد روشنی قضایی مایکل خواسته روسیه ناظران اعتقاد یکشنبه تردیدها گزارش توئیت‌های انتخابات