برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: به دلیل هزینه بالای نگهداری و کسب اطمینان از سرعت، دقت و پاسخگویی مناسب به نیاز های فوریتی پلیسی شهروندان مرکز فوریت های پلیسی 110 در استان ها تجمیع می شود.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار ایوب سلیمانی در حاشیه افتتاح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ که در ستاد انتظامی استان برگزار شد در جمع خبرنگاران هزینه بالای نگهداری و کسب اطمینان از سرعت، دقت و پاسخگویی مناسب به نیاز‌های فوریتی پلیسی شهروندان را از اهداف تجمیع مراکز ۱۱۰ در استان‌ها برشمرد.

معاون هماهنگ کننده ناجا از اجرای این طرح در تمامی استان‌های کشور خبر داد و افزود: سرعت و دقت در رسیدگی به مطالبات شهروندان و نیاز‌های فوریتی پلیسی یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی در سال‌های اخیر است و در این راستا تلاش شده تا از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده انجام شود.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز در این رابطه گفت: برای تجمیع این مرکز و تامین تجهیزات و امکانات و بهره برداری از آن اعتباری بالغ بر بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده و تعداد خطوط تلفن ۱۱۰ مرکز استان از ۷ خط به ۱۵ خط افزایش یافته است. 

 

تجمیع استان انتظامی پلیسی شهروندان فوریتی نیاز‌های هزینه