برگزیده ها
ملت‌های منطقه نخواهند گذاشت نقشه شوم صهیونیسم در منطقه به ثمر برسد

مازندمجلس: رئیس‌جمهور تاکید کرد: من تردید ندارم که ملت‌های منطقه نخواهند گذاشت این نقشه شوم به ثمر برسد. علما، مسلمانان و جوانان هرگز نخواهند گذاشت که دشمن صهیونیسم به نقشه‌های خود برسد و اشغال فلسطین را فراموش نخواهد کرد.

مازندمجلس: رئیس‌جمهور تاکید کرد: من تردید ندارم که ملت‌های منطقه نخواهند گذاشت این نقشه شوم به ثمر برسد. علما، مسلمانان و جوانان هرگز نخواهند گذاشت که دشمن صهیونیسم به نقشه‌های خود برسد و اشغال فلسطین را فراموش نخواهد کرد.

 حجت‌الاسلام حسن روحانی در کنفرانس وحدت اسلامی عناون کرد: هفته وحدت را به همه حضار محترم ، علما، مسئولین و ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان تبریک عرض می‌کنم. امسال کنفرانس وحدت اسلامی در شرایطی آغاز به کار کرده است که ما با دو حادثه شیرین و تلخ مواجه هستیم؛ بخش شیرین و مغتنم منطقه ما پیروزی‌های ارتش‌های منطقه بر تروریسم است.

وی افزود: مردم سوریه و عراق و لبنان و ارتش‌های آنان و همه آن‌هایی که در مبارزه با تروریسم از آنها حمایت کرده‌اند امروز خوشحال هستند که پایه‌های تروریسم فروریخته است و نقشه‌هایی که رژیم صهیونیستی کشیده نقش بر آب شده است. این کار باید توسط ملت‌های مسلمان ادامه یابد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه آن‌هایی که در عراق و سوریه علیه تروریست‌ها جنگیدند حق بزررگی بر امنیت و ثبات و منطقه و جهان دارند، گفت: این تروریسم تهدیدی برای منطقه نبود بله خطری برای اروپا و جهان بود و کسانی که خواهان امنیت جهان باشند، باید از رزمندگان صف اول مقاومت ممنون باشند اما متاسفانه این طور نیست. به جای تشکر از این‌ها و دولت‌های که تلاش می‌کنند به فکر تضعیف آنان هستند.

وی یادآور شد: سال قبل که همین جا با هم صحبت می‌کردیم خوشحال بودیم که حلب از دست تروریست‌ها آزاد شده است و به شما گفتم که پیروزی‌های دیگری در راه خواهد بود امسال در شرایطی گرد هم هستیم که حلب و و بخش‌های دیگری امروز آزاد هستند، اما بخش تلخ این است که برخی از کشورهای منطقه و اسلامی نزدیکی خود را نسبت به رژیم صهیونیسمی با کمال بی پروایی اعلام می‌کنند. اگر در سال‌های گذشته در پنهان با این کشورها همکاری می‌کردند در زبان انکار می‌کردند اما امروز علنی شده است.

روحانی خاطرنشان کرد: این رفتار به قدری زشت بود که هیچ مقام مسئولی به زبان نمی‌آورد که اسرائیل دوست ماست و مقاومت منطقه دشمن ما است. البته من تردید ندارم که ملت‌های منطقه نخواهند گذاشت این نقشه شوم به ثمر برسد. علما، مسلمانان و جوانان هرگز نخواهند گذاشت که دشمن صهیونیسم به نقشه‌های خود برسد و اشغال فلسطین را فراموش نخواهد کرد.

منطقه نخواهند گذاشت تروریسم ملت‌های اسلامی امروز مسلمانان روحانی صهیونیسم کنفرانس خوشحال ادامه سوریه آن‌هایی مقاومت دیگری می‌کردند ارتش‌های باشند امنیت تروریست‌ها نخواهد جوانان نقشه‌های ندارم تردید رئیس‌جمهور اشغال فلسطین شیرین شرایطی امسال فراموش پیروزی‌های