برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس شورای شهر تهران از نبود پیوست های ترافیکی در ساخت مگامال ها در شهر انتقاد کرد و گفت: شهرداری مالکان پاساژهای پر رفت و آمدی که مشکل ترافیکی دارند را وادار کند با هزینه خودشان این معضل را حل کنند.

مازندمجلس: محسن هاشمی پس از استماع گزارش معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه به پیوست ترافیکی طرح‌های حجیم در تهران بی‌توجهی شده، تصریح کرد: ساختمان‌های بزرگی همچون پاساژ ارگ، پالادیوم، کوروش، اطلس‌مال در شهر تهران ساخته می‌شود بدون اینکه حتی پیوست ترافیکی داشته باشد.از این رو از معاونت شهرسازی می خواهیم به این مساله بپردازد.
 رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی در زمینه بهسازی این ساختمان ها و جذب امور سرمایه گذاری توجه شود، گفت: این موضوع در مورد پاساژهایی که پیوست ترافیکی ندارند اما هنوز راه‌اندازی نشده‌اند، اهمیت بیشتری دارد و بهتر است از هم اکنون خواسته شود با هزینه خود چاره‌اندیشی کنند.
وی با بیان اینکه اطلس‌مال هنوز راه‌اندازی نشده اما بدون تردد با راه افتادنش منطقه قفل می‌شود، گفت: هم اکنون نیز امکان تردد خودروها وجود ندارد وای به روزی که این پاساژ راه‌اندازی شود. شنیده‌ایم که مسئولان این مرکز خرید گفته‌اند که شهرداری دو تونل برای کاهش بار ترافیکی این منطقه احداث کند که یک تونل از بالای میدان نیاوران به سمت اطلس‌مال و تونل دیگر از سمت آجودانیه یا اقدسیه به سمت اطلس‌مال باشد و جالب است که از آنجایی که حجم سرمایه‌گذاری بالا است بعدا خواهند گفت شهرداری این تونل‌ها را بسازد.
هاشمی تصریح کرد:پاساژهای ارگ، پالادیوم و کوروش معابر را قطع کرده‌اند سعی کنید پروژه‌هایی که هنوز راه‌اندازی نشده‌اند را وادار کنیم تا پیوست ترافیکی ارائه کرده و با هزینه خود دنبال راه‌حلی برای کاهش ترافیک در این منطقه باشند.
اطلس‌مال ترافیکی شهرداری راه‌اندازی تهران منطقه پیوست اینکه هاشمی تصریح پالادیوم هزینه اکنون نشده‌اند کوروش پاساژ تونل‌ها احداث گفته‌اند مسئولان شنیده‌ایم بالای میدان گزارش بسازد سرمایه‌گذاری نیاوران شهرسازی