برگزیده ها
فیس بوک برای بچه ها پیام رسان اختصاصی عرضه کرد

مازندمجلس: فیس بوک نسخه ای از پیام رسان خود را برای استفاده اختصاصی بچه های کمتر از 13 سال عرضه کرده که ويژگی ها و امکانات خاصی دارد.

مازندمجلس: به نقل از ورج، این پیام رسان توسط افراد 6 تا 12 سال مورد استفاده قرار می گیرد و مسنجر کیدز نام دارد. برای استفاده از این پیام رسان نیازی به استفاده از حساب کاربری فیس بوک نیست.

مدیریت این پیام رسان برای والدین از طریق حساب کاربری آنها در فیس بوک ممکن است و لذا آنها می توانند افرادی که در پیام  رسان فرزندشان عضویت دارد را کنترل کنند و مشخص کنند کودک حق برقراری ارتباط با چه کسانی را دارد.

در حال حاضر نسخه ای از این پیام رسان به طور آزمایشی و محدود برای iOS عرضه شده و هنوز خبری از عرضه نسخه اندرویدی آن نیست.

همچنین در این پیام رسان خبری از تبلیغات نیست و از اطلاعات کودکان برای شناسایی علائق آنها و نمایش آگهی های دیجیتال استفاده نمی شود. بارگذاری این پیام رسان رایگان است و امکان خرید اقلام ثالث در داخل محیط پیام رسان یادشده وجود ندارد.

این پیام رسان فعلا تنها در آمریکا در دسترس است، اما قرار است در آینده افراد بیشتری در دیگر کشورها قادر به استفاده از آن باشند. در این پیام رسان شکلک ها، برچسب ها، فایل های گیف و ابزار نقاشی مناسب کودکان نیز وجود خواهد داشت.

آ

استفاده کودکان کاربری اطلاعات افراد