برگزیده ها
۱۵۰ هزار کنسرو برای کمک به زلزله‌زدگان کرمان توزیع کردیم

مازندمجلس: فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: گروه‌های مهندسی ما با شروع زلزله کرمان وارد منطقه شد و به یاری زلزله‌‌زدگان شتافت.

مازندمجلس: فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: گروه‌های مهندسی ما با شروع زلزله کرمان وارد منطقه شد و به یاری زلزله‌‌زدگان شتافت.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در حاشیه مراسم پروژه‌‌‌های محرومیت‌‌زدایی نیروی زمینی سپاه و در جمع خبرنگاران درباره اقدامات سپاه در زلزله کرمان، با بیان اینکه گروه‌های مهندسی ما با شروع زلزله وارد منطقه شد و به یاری زلزله‌زدگان شتافت، گفت: بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه وارد میدان شد و کمک‌‌های پزشکی را ارائه کرد. همچنین گروه‌های مهندسی ما نیز کارهای کمک به آواربرداری را انجام دادند. 

وی افزود: ما قریب به ۱۵۰ هزار کنسرو را برای کمک به زلزله‌زدگان همان روز اول توزیع کردیم و مواد غذایی را تقسیم کردیم. سخت‌ترین و مهمترین کار ما در زلزله روزهای اول است و پس از آن کار وضعیت عادی‌‌تری خواهد داشت. 

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه اسکان موقت را قرارگاه سازندگی خاتم‌‌‌‌‌‌‌الانبیاء(ص) آغاز کرد و ظرف یک ماه آینده این اقدام پایان خواهد گرفت، اظهار داشت: نیروی هوافضای سپاه با هواپیمای ایلوشین و آنتونوف به یاری زلزله زدگان شتافتند. 

پاکپور ادامه داد: در بیمارستان‌های نیروی زمینی سپاه همچنین عمل‌های جراحی مهمی انجام شد. مسئولیت نیروی زمینی سپاه در زلزله، روستاها و شهر ثلاث باباجانی بود که به‌خوبی به وظایف خود عمل کرد. در زلزله اخیر کرمانشاه شاهد بودید که نیروی زمینی سپاه اقدامات اساسی را انجام داد. 

نیروی زلزله زمینی مهندسی پاکپور زلزله‌زدگان گروه‌های کردیم کرمان اقدامات اینکه بیمارستان‌های همچنین شتافت منطقه کنسرو توزیع فرمانده سردار