برگزیده ها

مازندمجلس: هشتصد و هشتمین جلسه شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده با دستور جلسه ادامه بحث و بررسی در خصوص تعیین سیاست حضور زنان در ورزشگاه‌ها و بحث و گفتگو پیرامون سن ازدواج دختران با حضور اعضاء و ریاست زهرا آیت اللهی برگزار شد.

مازندمجلس: شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده اعلام کرد: با توجه به مخالفت حضرت آیت ا… مکارم شیرازی دامت برکاته برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها، شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده نظرات مراجع عظام تقلید را فصل الخطاب در این خصوص قرار داد و با توجه به اولویت مسائل فراوان دیگر از مشکلات جامعه زنان، تصویب مصوبه‌ای پیرامون حضور زنان در ورزشگاه‌ها را غیرضروری اعلام کرد.
به گزارش نامه نیوز در رابطه با موضوع کاهش سن ازدواج دختران نیز، اعضاء مباحثی را از جنبه‌های مختلف آن مطرح کردند و مقرر شد موضوع در جلسه آینده پیگیری گردد. در آغاز این جلسه پیشنهاد چند تن از اعضاء پیرامون نامگذاری روز اول ماه صفر به نام روز مبارزه با خشونت علیه زن و خانواده به مناسبت ورود کاروان حضرت زینب کبری (س) به شام و کاخ یزید مطرح و با رأی اکثریت قاطع به تصویب این شورا رسید و مقرر شد جهت طی مراحل قانونی به دستگاه ذیربط اقدام شود.
تصویب شورای خانواده ورزشگاه‌ها فرهنگی اجتماعی پیرامون اعلام موضوع اعضاء مصوبه‌ای مخالفت مکارم غیرضروری