برگزیده ها
بانک مسکن بعد از ۵ سال توسعه ای نشد

مازندمجلس: وزیر راه و شهرسازی گفت:تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه ای از ابتدای دولت یازدهم تاکنون مطرح و در دستور کار است اما متاسفانه هنوز اقدام عملیاتی برای این تحول بنیادین که به شدت مورد نیاز وضع کنونی بازار مسکن است انجام نشده است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس، عباس آخوندی در مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن به مهمترین دغدغه ی خود و همچنین کارشناسان و مدیران بخش مسکن اشاره کرد و گفت: موضوع کلیدی و حیاتی تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه ای تقریبا از ابتدای دولت یازدهم تاکنون مطرح و در دستور کار است اما متاسفانه هنوز اقدام عملیاتی و مناسب برای این تحول بنیادین که به شدت مورد نیاز وضع کنونی بازار مسکن است انجام نشده است.

وزیر راه و شهرسازی، از وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس مجمع خواست موضوع تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه ای به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

*وعده وزیر اقتصاد برای پیگیری توسعه ای شدن بانک مسکن در دولت

مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن بر توسعه ای شدن بانک مسکن تاکید کرد و خواستار شد: تمام درخواست ها، پیشنهادها و مطالبات مطرح در این جلسه با هدف تعیین تکلیف در کمترین زمان مورد پیگیری قرار گیرد.

کرباسیان همچنین ضرورت تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه ای را مورد تاکید قرار و وعده داد این موضوع در دولت، بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار پیگیری خواهد شد.

محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن هم یک گزارش جامع سه وجهی از اقدامات و عملکرد ۴ ساله گذشته بانک مسکن(۱۳۹۲-۱۳۹۵)، عملکرد مالی و برنامه ای سال ۹۵ و همچنین برنامه ها و چشم انداز تصویر شده تا سال ۱۴۰۰ را ارائه کرد.

در ادامه جلسه، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت بانک، گزارش نظارتی خود را خطاب به اعضای مجمع، درباره بانک مسکن ارایه کرد.

این مجمع با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر راه و شهرسازی، اعضای مجمع، سازمان حسابرسی، بازرس قانونی بانک و همچنین مدیرعامل بانک مسکن و هیئت مدیره بانک و سایر مدیران و مسوولان مربوطه در ساختمان مرکزی بانک مسکن برگزار شد.

ک

توسعه همچنین شهرسازی اقتصادی دارایی پیگیری تبدیل عملکرد گزارش موضوع برنامه مدیرعامل مرکزی اعضای دستور عمومی سالانه مدیران کرباسیان تاکید