برگزیده ها
صهیونیسم به دنبال زوال همه ارزش‌های آسمانی است

مازندمجلس: مجمع نیروهای خط امام با صدور بیانیه‌ای خواستار محکومیت اقدام اخیر امریکا درباره بیت‌المقدس از سوی مسلمانان و پیروان ادیان توحیدی شد.

مازندمجلس: مجمع نیروهای خط امام با صدور بیانیه‌ای خواستار محکومیت اقدام اخیر امریکا درباره بیت‌المقدس از سوی مسلمانان و پیروان ادیان توحیدی شد.

به گزارش ایلنا، متن بیانه مجمع نیروهای خط امام در واکنش به اقدام اخیر دولت‌امریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به پایتختی رژیم صهیونیستی به این شرح است:

انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، اقدام خصمانه و خبیثانه‌ای است که ظاهراً به دست فردی نامتعادل و سبک مغز انجام شده اما در واقع جریانی پیچیده و طراحی شده از سوی محافل پشت پرده صهیونیستی است که از بدو تاسیس دولت غاصب اسراییل به دنبال اجرای آن بوده‌اند و امروز رییس جمهور آمریکا را مستعدترین فرد برای تحقق آن دیده‌اند.

بیت‌المقدس نه یک شهر تاریخی که قبله همه مومنان و پیروان ادیان توحیدی و نقطه اتصال همه ارزش‌های آسمانی است و چه غافلند آنان که این منازعه را تنها مساله‌ای سیاسی و جغرافیایی می‌دانند.

اما صرف نظر از اینکه تصمیم مذکور به دست چه کسی اجرا شده، باید به بسترهای سیاسی و فرهنگی آن هم توجه نمود. متاسفانه گسترش افراطی‌گری مذهبی و تشدید اختلافات مذهبی در جهان و افزایش اقدامات تروریستی به نام اسلام و ظهور پدیده‌هایی مانند داعش همگی بستری مناسب برای چنین تصمیمات سوئی است.

به راستی اگر مسلمانان آنگونه که امام خمینی(س)سفارش فرمود «ید واحده» می‌بودند، دشمن چنین جرات و جسارتی می‌داشت؟ اگر ظرفیت‌های جهان اسلام همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید دارند به جای اختلافات، صرف تقویت یکدیگر و رسیدن به وحدت می‌شد، امروز با وضع بهتری مواجه نبودیم؟

امروز به خوبی می‌توان دید که ارائه چهره‌ای خشن و مخالف حقوق انسان‌ها از اسلام در هر نقطه‌ای از جهان تا چه اندازه در کاهش حساسیت‌ها نسبت به مقدسات مسلمانان موثر است.

مجمع نیروهای خط امام ضمن محکومیت اقدام اهانت آمیز دولت آمریکا، نه تنها مسلمانان را به وحدت و اقدام مشترک فرا می‌خواند که از همه مومنان و پیروان ادیان توحیدی می‌خواهد که به مصداق «تعالوا الی کلمه سواء بیننا و بینکم الّا نعبد الّا اللّه و لا نشرک به شیئا» دربرابر این رفتار اهانت بار سکوت نکرده و بدانند که صهیونیسم به دنبال زوال همه ارزش‌های آسمانی است.

والسلام

مجمع نیروهای خط امام

نیروهای اقدام مسلمانان بیت‌المقدس توحیدی اسلام امروز آمریکا پیروان ادیان دنبال ارزش‌های آسمانی اختلافات صهیونیسم اهانت مذهبی مومنان صهیونیستی محکومیت سیاسی