برگزیده ها

مازندمجلس: خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:‌ هرچقدر بتوانیم بر قدرت موشک‌مان اضافه خواهیم کرد تا خیال راحت را از کاخ سفیدنشینان بگیریم.

مازندمجلس: سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت این هفته نماز جمعه تهران در خطبه اول نمازجمعه گفت: شاکله یک نظام سیاسی‌ با رهبر شکل می‌گیرد و اگر رهبری در هر نظام سیاسی آسیب ببیند شاکله آن جامعه بهم خورده است.
به گزارش نامه نیوز وی افزود: مولا علی‌(ع) در خطبه 43 نهج‌البلاغه فرموده اند که نخ تسبیحی که مهره‌ها را دورهم قرار داده، رهبر جامعه است و اگر آن آسیب ببیند این دانه‌ها از هم متفرق می‌شوند و دیگر قابل اجتماع نخواهند بود. از این رو در عرصه سیاسی باید از رهبری حق دفاع کرد تا او بتواند وظایف خود را انجام دهد.
آیت الله خاتمی افزود: در این کشور یک فرهنگی بنام فرهنگ ستم‌شاهی فرو ریخت و جای آن فرهنگ اسلامی آمد و اگر دشمنان بتوانند جابجایی صورت بدهند، فرهنگ اسلامی که بر اساس انقلاب اسلامی آمده جایش را به سایر فرهنگ‌ها بدهد، تردید نکنید که انقلاب آسیب دیده است؛ این رخنه بسیار خطرناکی است. مقام معظم رهبری از آغاز رهبری‌شان از واژه‌هایی نظیر تهاجم فرهنگی،‌ شبیخون همه جانبه فرهنگی و ناتوی فرهنگی نام برده‌اند. این نشان‌دهنده درک این خطر و خطرناک بودن این رخنه است. نقش اول را در این عرصه، علما، دانشمندان و نخبگان دارند. نباید در برابر انحراف فرهنگ آرام گرفت.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با مورد توجه قرار دادن قدرت نظامی کشور گفت: در دنیایی که منطق در کار قدرت‌ها نیست، در چنین دنیایی نمی‌شود، مسلح نبود. نمی‌شود مقتدر نبود، باید مقتدر بود، لذا یک فرق بین اقتدار ما و اقتدار دیگران است. اقتدار دیگران برای تجاوزگری است و اقتدار ما برای بازدارندگی است. ما موشک داریم، موشک هم می‌سازیم و هرچقدر هم بتوانیم بر قدرت موشک‌مان اضافه خواهیم کرد تا خیال راحت را از کاخ سفیدنشینان بگیریم و می‌گیریم.
آیت‌الله خاتمی خاطرناشن کرد:‌ مقام معظم رهبری فرمودند مواجهه با خصومت دشمنان در گرو توانایی نیروهای مسلح است،  تاکید می‌کنیم سراغ بمب اتم نمی‌رویم که پامبر اکرم ما را از سلاح کشتار جمعی منع کرده است اما به فصل خدا در عرصه قدرت موشکی نظام اسلامی ما مصمم است و بر افزایش ارتقای این قدرت تاکید دارد تا اگر روزی دیوانه‌ای بنام رژیم صهوینیستی غلطی بکند تل‌آویر و حیفا را با خاک یکسان کنیم.
رهبری فرهنگی اسلامی اقتدار فرهنگ تهران خاتمی دشمنان دنیایی تاکید دیگران مقتدر نمی‌شود انقلاب ببیند موشکی یکسان تل‌آویر صهوینیستی افزایش سفیدنشینان جامعه سیاسی شاکله می‌گیریم افزود