برگزیده ها

مازندمجلس: در بیانیه ارتش تاکید شده است: اقدام ابلهانه سردمداران کاخ سفید در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، فتنه ای جدید برای تضییع حقوق مردم فلسطین است.

مازندمجلس: در پی اقدام اخیر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، ارتش جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش نامه نیوز این بیانیه به شرح ذیل است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین
اقدام ابلهانه و جدید سردمداران کاخ سفید در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی فتنه ای جدید برای تضییع حقوق مردم مسلمان فلسطین و در پی جبران شکست مفتضحانه سیاست های استکبار جهانی در منطقه به خصوص ایادی آنان از جمله گروهک تروریستی داعش در منطقه و کشورهای  مسلمان عراق و سوریه بوده و به دنبال توطئه افکنی و ماجراجویی جدی علیه سایر ملل  منطقه هستند.
بدون شک این عمل تحریک آمیز و نابخردانه دولت آمریکا، نقض آشکار قطعنامه های سازمان های بین المللی بوده و نه تنها به صلح و ثبات منطقه کمک نخواهد کرد بلکه موجب افزایش تنش بیشتر خواهد شد که مسئولیت آن برعهده دولت آمریکا و رژیم سفاک صهیونیستی است.  
ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا ضمن محکومیت این توطئه شوم استکبار و تصمیم غیر عقلانی رئیس جمهور آمریکا در این برهه از زمان آن را ناشی از مواضع سازش کارانه برخی از کشور های مرتجع عربی منطقه دانسته و ضمن تاکید بر اینکه قدس شریف پاره تن مسلمانان جهان است اعلام می کند، افکار عمومی جهان بی آبرویی حامیان تروریست های شکست خورده در عراق و سوریه به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی را با اینگونه اقدامات فراموش نخواهد کرد و در نهایت پیروزی از آن مردم مقاوم و مظلوم فلسطین و نیروهای مقاومت خواهد بود.
آمریکا منطقه صهیونیستی بیانیه فلسطین استکبار سوریه نخواهد توطئه مسلمان جمهوری رسمیت جمهور شناختن عنوان پایتخت اسلامی