برگزیده ها
آمریکا باید منتظر انفجار خشم مسلمانان جهان باشد

مازندمجلس: حزب مردم‌سالاری در محکومیت اقدام اخیر رئیس جمهورآمریکا در به رسمیت شناختن قدس‌شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

مازندمجلس: حزب مردم‌سالاری در محکومیت اقدام اخیر رئیس جمهورآمریکا در به رسمیت شناختن قدس‌شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

«سبحان‌ الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله

همزمان با ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی‌(ص)، لابی صهیونیستی در کاخ سفید به کار افتاد و رئیس‌جمهور آمریکا را وادار به امضای سندی مبنی بر به رسمیت شناخته‌شدن قدس(قبله اول مسلمانان) به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نمود که در این زمینه نکاتی را به استحضار ملت شریف ایران می‌رسانیم.

حزب مردم‌سالاری این اقدام ابلهانه را به شدت محکوم کرده و آن را نشانه حماقت ترامپ در شعله‌ور ساختن آتش خشم مسلمانان جهان علیه موجودیت رژیم جعلی اسرائیل می‌داند.

بدون شک آنچه در اعلامیه بالفور انگلیسی در صد سال گذشته آمده بود، اگر می‌توانست موجودیت اسرائیل را بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای تضمین کند، قطعاً امضای سند از سوی رئیس‌جمهور آمریکا هم می‌تواند رژیم صهیونیستی را در برابر انفجار ملت‌های اسلامی مصونیت بخشد.

آمریکا با این اقدام حماقت‌آمیز خویش نشان داد پایبند هیچ‌گونه ضوابط، حقوق و معیارهای بین‌المللی نیست. به‌همین خاطر حتما باید منتظر انفجار خشم مسلمانان جهان و شاهد ثبات‌زدایی در این منطقه باشد زیرا اقدام مذکور ثابت کرد که برخورد قهرآمیز با رژیم صهیونیستی تنها راه مقابله با خوی تجاوزگری و توسعه‌طلبی این غده سرطانی منطقه بوده و راه هرگونه توافق پنهانی و گفتگو و مذاکره نهایتاً به بن‌بست ختم خواهد شد.

حزب مردم‌سالاری ضمن اینکه از مسلمانان جهان می‌خواهد با اتحاد و بیداری و آگاهی خویش مانع آرامش فکری میان لابی پرقدرت صهیونیسم در کاخ سفید گردند از دولت‌های کشورهای اسلامی می‌خواهد هر چه سریع‌تر با تشکیل اجلاس سازمان همکاری اسلامی اقدامات عملی و موثر خویش را در این زمینه به منصه ظهور و بروز برسانند.»

صهیونیستی مسلمانان مردم‌سالاری آمریکا اقدام انفجار اسلامی اسرائیل هیچ‌گونه موجودیت منطقه می‌خواهد زمینه بیانیه رسمیت منتظر پایتخت المسجد رئیس‌جمهور امضای