برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار تصویری از تیم تکواندوی دانشگاه آزاد به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران، دستیابی به مقام قهرمانی جهان را تبریک گفت.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار تصویری از تیم تکواندوی دانشگاه آزاد به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران، دستیابی به مقام قهرمانی جهان را تبریک گفت.

علی اکبر ولایتی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اطلاع از تلاش ارزشمند و قهرمانانه تکواندوکاران عزیز از دانشجویان افتخارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان نماینده ایران در نیمه نهایی و فینال مسابقات جام جهانی تکواندو و پس از شکست کره جنوبی و روسیه به قهرمانی جهان دست یافتند موجب خرسندی فراوان گردید.


لازم می‌دانم این پیروزی و افتخارآفرینی را که به نمایندگی از کشورمان محقق گردیده به جامعه ورزشی کشور، اساتید و دانشجویان محترم دانشگاه آزاد، مدیران دست اندکاران و اعضای کادر فنی و به خصوص تکواندوکاران تبریک عرض نموده، برای همه آنان توفیق و سربلندی آرزومندم.


بی تردید دانشگاه آزاد با توجه به ظرفیت‌های فراوان در اختیار باید در کنار ارتقای کیفی فعالیت‌های علمی و پژوهشی نسبت به نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف از جمله ورزشی در سطح ملی و بین المللی پرتوان تلاش نماید و در این خصوص برنامه ریزی‌های لازم نیز تدبیر و صورت پذیرد.

در پایان بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ که با حضور هشت تیم برتر جهان و در روز‌های ۱۴ و ۱۵ آذرماه در شهر «آبیجان» ساحل عاج برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد بر سکوی قهرمانی تکیه زد.

 

دانشگاه قهرمانی تبریک اسلامی مسابقات دانشجویان جهانی ورزشی تکواندوکاران فراوان تصویری تکواندوی ولایتی جامعه انتشار عنوان نماینده