برگزیده ها

مازندمجلس: رییس مجلس اعلای عراق گفت: مبارزه با داعش فقط از طریق نظامی کافی نیست بلکه باید در زمینه روش های فکری مذاهب و مکاتب مختلف کار شود.

مازندمجلس: همام حمودی در حاشیه سی و یکمین کنفراس بین المللی وحدت اسلامی افزود: با توجه به شکست داعش و پیروزی های نیروهای عراقی بعد از چهارسال برگزاری این کنفرانس های بین المللی وحدت اسلامی ضروری بود.
رییس مجلس اعلای عراق در ادامه با تقدیر از کمک های ایران در مبارزه با داعش و تروریسم و روشنگری های جهان اسلام در شناسایی داعش و مبارزه با آن گفت: مبارزه با داعش فقط از طریق نظامی کافی نیست بلکه باید در زمینه فکری نیز کار شود.
حمودی افزود: با توجه به اینکه رسانه ها و ارتباط جمعی پیشرفت زیادی در جهان امروز کرده است بنابراین مبارزه با داعش نیازمند هدایت های فکری است. نیازمند بررسی روش های فکری مذاهب و مکاتب مختلف برای مبارزه با داعش است.
وی یادآورشد: برگزاری کنفرانس های وحدت اسلامی موجب تقویت وحدت و شناسایی تکفیری ها می شود بنابراین باید این گونه نشست ها در سراسر جهان برای تبادل نظر علمای بزرگ اسلامی برگزار شود. جهان اسلام امروز با چالش های زیادی روبرو است.
رییس مجلس اعلای عراق اضافه کرد: برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در حالی که زمان زیادی از شکست داعش نگذشته است بسیار ضروری است چرا که تاثیر زیادی در آموزش جوانان و ارایه تصویر واقعی اسلام دارد.
سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با شعار وحدت و الزامات تمدن نوین اسلامی روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران) و 500 میهمان خارجی آغاز به کار کرد.این کنفرانس پس از سه روز به کار خود پایان داد. 
اسلامی مبارزه کنفرانس زیادی المللی اسلام اعلای برگزاری امروز بنابراین نیازمند جمهوری زمینه شناسایی یکمین ضروری حمودی افزود