برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایلنا نوشت: غرویان در مورد پیگیری اصلاح‌طلبان و مطالبات‌شان از رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی همیشه از نقد استقبال می‌کند و در سخنرانی اخیرشان هم بارها این نکته را گوشزد کردند که رئیس‌جمهور و دولت را نقد کنید.

مازندمجلس:آیت الله محسن غرویان در پاسخ به این که سوال عده‌ای معتقدند نقد باعث تضعیف دولت و اصلاح‌طلبانی می‌شود که از آقای روحانی حمایت کرده‌اند، گفت: اصلا چنین چیزی نیست، نقد اگر منصفانه باشد نه تنها باعث تضعیف دولت نمی‌شود بلکه راه جدیدی را پیش روی مسئولان قرار می‌دهد.رئیس‌جمهور بارها تکرار کردند که من را نقد کنید، اگر نقد نباشد که دست‌های ما بسته می‌شود و دیگر نمی‌توانیم پیگیر مطالبات خود باشیم.

اصولگرایان باید مقابل انحراف بایستند

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که چرا اصولگرایان در مقابل احمدی‌نژاد و رفتارهای او سکوت کرده‌اند، گفت: اگر اصولگرایان مانند آیت‌الله حائری شیرازی باشند، یعنی انصاف، عدالت و شفافیت داشته باشند؛ همانند ایشان صاف و شفاف با مردم سخن بگویند و اشتباهات گذشته خود را بیان کنند، بهتر است. این که واقعیت را نباید با مردم درمیان بگذاریم، درست نیست. از خدا که پنهان نیست از خلق خدا هم نباید پنهان باشد باید در برابر انحراف ایستاد و اگر در گذشته به ناحق از او دفاع کرده‌اند، اعتراف کنند.

وی درباره رفتارهایی که احمدی‌نژاد و یارانش انجام می‌دهند، عنوان کرد: معتقدم رفتار رئیس دولت‌های نهم و دهم در حال زمینه‌سازی برای انتخابات ۱۴۰۰ است. آنان باز هم می‌خواهند از روش حمله به بزرگان نظام و جوسازی استفاده کنند تا سوار بر یک موج بتوانند در سه سال آینده عده‌ای را با خود همراه کنند در حالیکه مردم دیگر احمدی‌نژاد را انتخاب نخواهند کرد و او با اقبال مردم مواجه نمی‌شود.

غرویان تاکید کرد: مردم از این گونه چهره‌های ماجراجو دیگر خسته شده‌اند آنان امروز به دنبال عقلانیت و آرامش هستند و با کسانی که مصالح کشور را به خطر می‌اندازند، کاری ندارند. انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، خبرگان و ریاست‌جمهوری نشان داد مردم ما دنبال عقل‌گرایی، منطق و جاری شدن تفکر در جامعه هستند و دیگر ماجراجویان که کشور را به خطر می‌اندازند، انتخاب نمی‌کنند.

27214

احمدی‌نژاد کرده‌اند اصولگرایان نباید گذشته پنهان می‌اندازند دنبال انحراف نمی‌شود انتخابات زمینه‌سازی عده‌ای تضعیف غرویان مقابل