برگزیده ها
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصمیم اخیر ترامپ درباره پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

مازندمجلس: جامعه اسلامی مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت تصمیم آمریکا برای به رسمیت شناختن قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای منتشر کرد.

مازندمجلس: جامعه اسلامی مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت تصمیم آمریکا برای به رسمیت شناختن قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

غده سرطانی اسرائیل با اشغال فلسطین سال‌ها است منطقه غرب آسیا را با چالش و درگیری همراه ساخته است.

این غصب خونین که با ترفندهای شیطانی استکبار و استعمار صورت گرفت درپی شکل‌گیری هسته‌های مقاومت از ادامه روند سریع خود بازماند و در میدان مجاهدت و استقامات مردم مقاوم و مبارز فلسطین با چالش‌های جدی مواجه شد. رژیم کودک‌کش اسرائیل که اکنون درخفت شکست‌های پی در پی خود از رزمندگان مقاومت اسلامی درمانده شده است دیوانه‌وار و ذلیلانه دنبال راه خروجی برای فرار آینده سیاه یعنی نابودی و اضمحلال می گردد.

در این میان استکبار جهانی و رژیم های مستبد و مرتجع منطقه نیز در یک نقشه شوم و خبیثانه با جنگ‌های نیابتی سعید کردند این رژیم زبون را نجات دهند که این تلاش‌های مذبوحانه با وحدت و مقاومت امت اسلام ناکام مانده و پایان خواهد یافت.

فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است. تکلیف شرعی و انسانی جهان اسلام حمایت از آرمان فلسطین و مجاهدت در آزادی قدس شریف است. اینک  که رئیس‌جمهور آمریکا با طرح انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس تلاش دارد در میدان تزویر سیاسی راه چاره‌ای برای رژیم صهیونیستی بیابد، باید بدانند موج خروشان وسهمگین دنیای اسلام ضربه‌ای سخت بر پیکر این قاتلان سفاک خواهد زد. ما نیز چون حضرت امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) که فرمود« ما می گوییم اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.» این سخن را عمیقا باور داریم و برای تحقق آن تلاش می کنیم. و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) نیز وعده دادند:« فلسطین عزیز بدون تردید سرانجام، آزاد خواهد شد» و مقاومت اسلامی جشن پیروزی را در قدس شریف برگزار خواهد کرد و این وعده ای محقق و تخلف ناپذیر است.

جامعه مدرسین  حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن طرح خبیثانه انتقال پایتخت اسرائیل به قدس، حمایت مجدد خود از فلسطین یکپارچه و عاری از  اشغالگری و ستم پیشگی را اعلام می دارد و تاکید می کند: قضیه مسجد الاقصی این قبله اول مسلمین در اولویت مطالبات دنیای اسلام قرار دارد. مسلمانان صاحبان اصلی مسجدالاقصی هستند و دل امت اسلامی به یاد قدس شریف و مردم فلسطین می تپد و همچنین ملتهای مسلمان به ویژه مردم مومن و انقلابی ایران چون همیشه پیش تاز حمایت وهمراهی با آرمان فلسطین خواهند بود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

فلسطین اسلام اسلامی اسرائیل جامعه مقاومت علمیه صهیونیستی پایتخت حمایت مدرسین آرمان انتقال خبیثانه دنیای منطقه محکوم تصمیم آمریکا استکبار میدان مجاهدت