برگزیده ها
فعالیت 1600 مدیر زن در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

مازندمجلس: کرج - ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت توجه به حقوق مساوی بانوان و مردان در جامعه گفت: اکنون یکهزارو 600 مدیرزن در بخش های مختلف این وزارتخانه مشغول فعالیت هستند.

مازندمجلس: به گزارش ایرنا، ابراهیم صادقی فر روز شنبه در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقه قرآن کارگران کشور در کرج افزود: انتخاب بانوان به عنوان مدیر در بخش های مختلف وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با هدف رفع تبعیض و تحقق اهداف دینی و قرآنی در توجه به حقوق برابر بانوان و مردان صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: حوزه فرهنگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اتخاذ برنامه های جدید فرهنگی درصدد ترویج معارف دینی و قرآنی در بین جامعه هدف به ویژه کارگران است.
وی اضافه کرد: مقوله هایی نظیر حقوق بنیادین کار و منع تبعیض در اشتغال برابر زن و مرد که در قرآن به آن پرداخته شده از مواردی است که در بخش فرهنگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به آن توجه ویژه شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به مسابقات قرآنی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و افزود: در این دوره از مسابقه ها، 350 مرد و زن از منتخبان استانی در سه روز آینده به رقابت می پردازند و شمار آنان نسبت به دوره گذشته 25 درصد افزایش یافته است.
٢٠٩٨/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

اقتصاد

وزارت تعاون

1600 مدیر زن

کرج

اجتماعی تعاون وزارت فرهنگی قرآنی تبعیض برابر افزود مسابقه کارگران بانوان