برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - رییس مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای، با محکومیت اقدام آمریکا در اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی در همه‏ جنایاتی که امروز در فلسطین اتفاق می‏‌افتد شریک جرم است.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری، در بخشی از بیانیه آیت الله احمد جنتی آمده است: اقدام تحریک آمیز و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی و اعلام انتقال سفارتخانه ایالات متحده از تل آویو به قدس شریف، فتنه ای جدید و نشانگر عمق کینه دشمنان علیه اسلام و مسلمین و تضییع حقوق مردم مظلوم فلسطین است. 

وی در این بیانیه افزود: این توطئه و تلاش پلید استکبار علاوه بر نقض صریح قطعنامه های بین المللی، حکایت از نقشه های شوم سردمداران کاخ سفید و رژیم جعلی اسرائیل پس از شکست گروه تکفیری داعش و عدم تحقق برنامه های آنان در به آشوب کشاندن خاورمیانه به ویژه عراق و سوریه دارد.

رییس مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: بی تردید شیطان بزرگ، امروز با این اقدام ابلهانه به زعم خود به دنبال تثبیت جایگاه متزلزل غده سرطانی اسرائیل است اما در واقع، گامی بزرگ برای سقوط و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی برداشت و خدمتی ناخواسته به تحقق آرمان فلسطین نمود « وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ ».

آیت الله جنتی در این بیانیه با تاکید براینکه قدس، قبله اول مسلمانان، پاره تن اسلام است، تصریح کرد: غده سرطانی اسرائیل را تنها از طریق انتفاضه و مبارزات مردمی می‏توان ریشه‏کن ساخت.

وی از سازمان های بین المللی، سران کشورهای اسلامی و تمام وجدان‎های بیدار خواست به سهم خود در محکومیت این عمل کینه ورزانه رئیس جمهور آمریکا اقدام کنند.

نتانیاهو حتی اطرافیانش را هم قبول ندارد

باشگاه خبرنگاران نوشت:

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با اشاره به تهدید ایران از سوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در درجه اول باید بگویم که من این شخص را نمی‌شناسم، چرا که اصلا رژیم صهیونیستی را قبول ندارم. عصبانیت آنها به خاطر قدرت ایران و قبول آن از سوی جهان است اما دلیل اصلی چیز دیگری است؛ این فرد نه خود و نه اطرافیان خود را قبول دارد.

وی با بیان این که این شخص برای ملت ایران پیام دوستی داده؛ تصریح کرد: آنها دانشمند هسته‌ای کشورمان را در مقابل چشمان فرزندش ترور کردند، آن وقت حرف از دوست داشتن ملت ایران می‌زنند؛ چگونه امکان دارد با این جنایات حرف از علاقه بزنند. همان گونه که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید؛ انشاالله این مهم زودتر رخ خواهد داد. تنها راه برای پایان دادن به افکار پلید این رژیم مرگ است که امیدواریم به زودی آنها را در آغوش بگیرد.

نتانیاهو ظاهراً هنوز پیام جنگ ۳۳ روزه را دریافت نکرده

همچنین تسنیم نوشت:

سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات مقامات صهیونیست گفت: نتانیاهو ظاهراً ما را نمی‌شناسد. من به او می‌گویم شما ما را نشناخته‌اید، این شما هستید که اراده ملت‌های مسلمان را نمی‌بینید، شما ظاهراً هنوز پیام جنگ 33 روزه را دریافت نکردید. اراده مسلمانان را در برابر سلاح و تجهیزاتان درک نکردید، اگر میدانی در آینده باشد قطعا این اراده را دوباره به شما و اربابانتان نشان خواهیم داد.

پبشنهاد تشکیل اجلاس سازمان همکاری اسلامی

ایسنا نوشت:

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل بر ضرورت تشکیل اجلاس سازمان همکاری اسلامی برای مقابله با این توطئه تاکید کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: بار دیگر اقدام سخیف سردمداران کاخ سفید در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی نشان داد دشمنی های استکبار جهانی علیه مسلمانان جهان تا چه حد ریشه دار است. 

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت این توطئه شوم و تصمیم غیر عقلانی رئیس جمهور آمریکا آن را ناشی از مواضع سازش کارانه برخی از کشور های مرتجع عربی منطقه دانسته و ضمن تاکید بر اینکه قدس شریف و فلسطین عزیز پاره تن مسلمانان جهان است اعلام می کند، افکار عمومی جهان بی آبرویی حامیان تروریست های شکست خورده در عراق و سوریه به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی را با اینگونه اقدامات فراموش نخواهد کرد و در نهایت پیروزی از آن مردم مقاوم و مظلوم فلسطین و نیروهای مقاومت خواهد بود.

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از تمام کشورهای مسلمان جهان به اتخاذ وحدت و یکپارچگی در مقابله با دشمنان جهان اسلام از دولت ‌های اسلامی نیز می خواهد در اقدامی عاجل با تشکیل اجلاس سازمان همکاری اسلامی اقدامات عملی و موثر جهت مقابله با این توطئه شوم که موجب شعله ور شدن آتش خشم مسلمانان جهان شده است، بردارند.»

27214

اسلامی اسرائیل صهیونیستی آمریکا مسلمانان اقدام فلسطین توطئه بیانیه نتانیاهو اسلام مقابله اراده محکومیت تاکید ظاهراً اعلام پایتخت همکاری فراکسیون شورای جمهور اجلاس عنوان تشکیل نخواهد اقدامات مسلمان آینده افکار دریافت نکردید نیروهای المللی خبرگان رهبری رسمیت ندارم اسماعیلی جنایات سردار شناختن دشمنان سرطانی تصریح سوریه سردمداران مظلوم استکبار کشورهای