برگزیده ها
بنیاد امید ایرانیان نامزد انتخاباتی معرفی نمی کند/ بحران آب به همبستگی ملی ضربه می‌زند

مازندمجلس: رئیس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد:بحران آب می تواند به همبستگی ملی ضربه بزند.

مازندمجلس: رئیس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد:بحران آب می تواند به همبستگی ملی ضربه بزند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف روز شنبه در آیین گشایش بنیاد امید ایرانیان شعبه چهارمحال و بختیاری افزود: اعتلای امت و کشورهای اسلامی در وحدت و همگرایی است و اگر همگان می بینند ترامپ به خودش جسارت می دهد، حرکت غیرقانونی درباره قدس انجام دهد که در آن نیز نوعی رو در رویی با جهان اسلام وحود دارد، به دلیل نبود وحدت در جهان اسلام است.

وی با تبریک هفته وحدت و تاکید امام راحل بر وحدت کشورهای اسلامی تصریح کرد: امید است با وحدت جهان اسلام، ترامپ تو دهنی محکمی از جهان اسلام بخورد و بتوان مسیر اعتدال و پیشرفت کشورهای اسلامی را دنبال کرد.

رئیس بنیاد امید ایرانیان، این بنیاد را اتاق فکری برای نظام و کشور دانست و گفت: این بنیاد قرار نیست نقش یک حزب را ایفا کند، بلکه یک گفتمان برای انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

وی افزود: برای ۱۰ سال ابتدایی این حزب هرگونه فعالیت حزبی ممنوع شده است و انتظار می رود در ۱۰ سال بعد نیز فعالیت حزبی انجام نشود.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برنامه این بنیاد حضور جدی در انتخابات مختلف است، گفت: این بنیاد برای انتخابات نامزدی معرفی نمی کند بلکه معرفی نامزد بر عهده احزاب است و اولویت بنیاد امید ایرانیان ظرفیت‌سازی برای جوانان و بانوان در عرصه‌های مختلف است.

عارف با تاکید بر اینکه کشور نیازمند احزاب فراگیر است، گفت: تا زمانی که چند حزب فراگیر در کشور تشکیل نشود باید به صورت جبهه‌ای و بین حزبی فعالیت ها انجام شود.

وی، توجه به جوانان، شایسته‌سالاری، ظرفیت‌سازی برای بانوان در عرصه‌های مدیریتی، اعتلای ایران اسلامی به عنوان هدف غایی بنیاد، اخلاق‌مداری در سیاست، خردورزی و عقل گرایی را از رویکردهای این بنیاد است.

عارف، جریان اصلاح‌طلب را جریان اصیل انقلاب و پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران دانست.

به گفته وی، بنیاد امید ایرانیان در استان‌ها نیز به مسائل ملی و فراملی توجه ویژه‌ای دارد و اولویت‌های استان‌ها را به مسئولان ارائه می‌کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از مسائل چهارمحال و بختیاری را بحران کم آبی دانست و گفت: این مساله ملی است و اگر نگاه ملی به آب نشود به همبستگی مردم ضربه وارد می کند.

عارف افزود: نهادسازی و تقویت نهادهای مدنی، بهره‌گیری از نخبگان و ظرفیت سازی برای جوانان و بانوان از برنامه‌های بنیاد امید ایرانیان است.

بنیاد اسلامی ایرانیان اسلام تاکید فعالیت بانوان جوانان کشورهای انقلاب دانست معرفی بحران همبستگی افزود عرصه‌های نامزد فراگیر مسائل جریان ظرفیت‌سازی استان‌ها انتخابات چهارمحال بختیاری ترامپ شورای اینکه مختلف اعتلای احزاب