برگزیده ها
آسمان صاف در اغلب مناطق کشور/ دمای تهران دوشنبه به صفر می‌رسد

مازندمجلس: آسمان تهران فردا صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۱ و یک درجه خواهد بود و روز دوشنبه کمینه دما در تهران به صفر درجه می‌رسد.‌

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، براساس تحلیل آخرین اطلاعات و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، ‌در سه روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است.

امروز در بخش‌هایی از خوزستان و بوشهر پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا تداوم دارد و ‌به‌ تدریج از مقدار غبار در این مناطق کاسته می‌شود.

امروز در جنوب شرق کشور گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.

از بعد‌ازظهر روز دوشنبه با تقویت جریان‌های شمالی در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر، ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود؛ در سه روز آینده بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس و روز یک‌شنبه تنگه هرمز مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا صاف با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 11 و یک درجه خواهد بود و روز دوشنبه کمینه دما در تهران به صفر درجه می‌رسد.‌

آسمان کرمانشاه فردا صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در کرمانشاه 10 و 5- درجه خواهد بود.

آسمان کرمان فردا صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در کرمان به ترتیب 14 و منفی 4 درجه خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز دهم آذرماه امسال 22.2 میلی‌متر ثبت شد، میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 18.6 میلی‌متر بود، بنابراین تا این تاریخ بارش سال جاری 119.3 درصد بارش سال گذشته‌ است.

بیشترین میزان بارش در هفته نهم سال زراعی 96-97 متعلق به منطقه انزلی به میزان 66.31 میلی‌متر بوده است.

کاربران همچنین می‌توانند جزئیات دیگری از خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مشاهده کنند.

م

آسمان کمینه تهران مناطق بیشینه میلی‌متر میزان دوشنبه کرمانشاه کرمان زراعی امروز می‌رسد آینده گزارش می‌شود؛