برگزیده ها
رونمایی هوندا از ربات های همه فن حریف

مازندمجلس: شرکت هوندا به زودی و در جریان برگزاری نمایشگاه سی ای اس در ژانویه 2018 از تعدادی از ربات های همه فن حریف خود رونمایی می کند.

مازندمجلس: به نقل از نیواطلس، ربات های یادشده با هدف تسهیل و بهبود زندگی بشر طراحی شده اند و در راستای چشم انداز 3Eهوندا طراحی شده اند.

3E  مخفف سه کلمه توانمندسازی، تجربه کردن و یکدلی است. ربات های یادشده از هوش مصنوعی بالایی برخوردار بوده و می توانند به افراد برای تفریح و سرگرمی، پیشبرد امور کاری و به منظور نجات جان افراد سانحه دیده کمک کنند.

یکی از ربات های این مجموعه  یک ربات چهار چرخ است که می تواند یک وسیله نقلیه مناسب تلقی شود. دو ربات دیگر این مجموعه که دوچرخ هستند برای حمل بار و کمک به جابجایی مجزای افراد در محیط های شهری مناسب هستند. ربات چهارم هم یک دستیار شخصی است که برای فروش کالا، پاسخ به پرسش های افراد و غیره قابل استفاده است.

ربات های یادشده قادر به تشخیص حالات چهره انسان و واکنش بر همین اساس هستند. برخی از آنها همراه با نشیمن طراحی شده اند و باتری های برقی آنها از توانایی شارژ مناسب برای استفاده طولانی مدت برخوردار هستند. شرکت هوندا می گوید قیمت و جزئیات فنی این ربات ها را همزمان با زمان عرضه آنها در ژانویه سال آتی اعلام می کند.

آ

افراد مناسب طراحی یادشده استفاده برخوردار هوندا مجموعه