برگزیده ها
بازگشت به عصر عکاسی آنالوگ با یک برنامه موبایلی

مازندمجلس: امروزه با همه گیرشدن برنامه های عکاسی تلفن همراه، مشاهده عکس ها بلافاصله بعد از گرفته شدن آنها ممکن است. اما یک برنامه تلفن همراه می تواند شما را به عصر عکاسی آنالوگ بازگرداند.

مازندمجلس: به نقل از دیجیتال ترندز، برنامه موبایلی گوداک یادآور استفاده از فیلم های دوربین عکاسی در گذشته های نه چندان دور است و می تواند حس انتظار برای ظهور عکس ها را در شما زنده کند.

این برنامه 99 سنتی با نام کامل  Gudak Cam در کشورهای کره جنوبی و ژاپن بسیار محبوب شده و شما را مجبور به افزودن یک حلقه فیلم مجازی به گوشی می کند که با استفاده از آن تنها می توان 24 عکس تهیه کرد. بعد از عکاسی با این حلقه فیلم شما نمی توانید عکس ها را بلافاصله با گوشی خود تماشا کنید و برای این کار باید سه روز انتظار بکشید.

این برنامه بعد از سه روز مشاهده عکس ها را بر روی گوشی بعد از اعمال برخی ویرایش ها ممکن می کند. همچنین افزودن هر حلقه فیلم 24 ساعته مجازی به گوشی از این طریق بعد از پرشدن حلقه قبلی تنها بعد از چند ساعت ممکن است.

اگر چه این برنامه در عصر شتاب و محصولات سریع دیجیتال، ابزاری ناکارآمد و تزئینی محسوب می شود. اما ظاهرا عده ای که از این تحولات پرشتاب خسته شده اند به برنامه گوداک روی خوش نشان داده اند. این برنامه غیررایگان تا به حال توسط 1.3 میلیون نفر بارگذاری و نصب شده است.

آ

برنامه عکاسی افزودن مجازی انتظار گوداک موبایلی دیجیتال استفاده