برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت گفت: آموزش می‌تواند دانشجویان را نسبت به مقررات آگاه کند و همین موضوع توانسته بسیاری از مراجعات به شورای انضباطی را کاهش دهد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،وحید صرامی در کارگاه آموزشی دو روزه، ۱۰ دانشگاه علوم پزشکی در بوشهر با اشاره به اهمیت آموزش دانشجویان در کاهش تخلفات انضباطی گفت: آموزش مهمترین محور ارزیابی شوراهای انضباطی دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

صرامی با اشاره به ارزیابی شوراهای انضباطی دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت در راستای ارزیابی شوراهای انضباطی هر دانشگاه و برای رسیدن به موضوع مهم پیشگیری، از سال ۱۳۹۰ ارزیابی دانشگاه‌ها را آغاز کرده و برای این امر شاخص‌هایی نیز تدوین کرده است.

وی ادامه داد: از ۵۰۰ امتیاز ارزیابی که برای شوراهای انضباطی در نظر گرفته‌ایم، ۲۰۰ امتیاز را برای موضوع پیشگیری و آموزش قرار داده‌ایم و این امتیاز دهی به دلیل به اهمیت موضوع آموزش است و این امتیاز نیز برای آموزش دانشجویان جدیدالورود توسط شوراهای انضباطی در نظر گرفته شده است.

دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت افزود: آموزش می‌تواند دانشجویان را نسبت به مقررات آگاه کند و همین موضوع توانسته بسیاری از مراجعات به شورای انضباطی را کاهش دهد.

در ادامه این کارگاه آموزشی پرونده‌های انضباطی شایع مورد بررسی قرار گرفت و نکات انضباطی نیز برای دبیران و کارشناسان دانشگاه‌های علوم پزشکی حاضر در این جلسه مطرح شد.

 

انضباطی دانشجویان آموزش شورای ارزیابی شوراهای موضوع امتیاز پزشکی وزارت دانشگاه‌های مرکزی ادامه پیشگیری بهداشت دانشگاه صرامی مراجعات کارگاه آموزشی اشاره اهمیت