برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و ۱۸۴ کیلو انواع موادمخدر طی ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و ۱۸۴ کیلو انواع موادمخدر طی ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی بندرعباس، جاسک، خمیر و حاجی آباد در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با قاچاقچیان وسوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محور‌های مواصلاتی فرعی و اصلی استان در ۴۸ ساعت گذشته موفق شدند، ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف کنند که در این رابطه، ۲۲ سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، یک تن و ۱۸۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده، ادامه داد: این مقدار مواد کشف شده شامل ۹۷۳ کیلو و ۲۰۷ گرم تریاک، ۲۰۸ کیلو و ۳۴۴ گرم حشیش، ۱۴۹ کیلو هروئین و ۲ کیلو و ۸۵۲ گرم سایر مواد است.

فرمانده انتظامی هرمزگان مهمترین هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیرو‌های پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

استان انتظامی موادمخدر امنیت هرمزگان شهروندان شناسایی دستگاه ماموران انواع گذشته فرمانده