برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- استاندار تهران با بیان اینکه مدیران باید به جوانان وقت و فرصت اظهار نظر بدهند، گفت: جایگزینی جوانان کشور به جای مدیران مسن باید مراحل اداری و مدیریتی خود را طی کند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،محمد حسین مقیمی در ستاد ساماندهی امور جوانان تهران گفت: جوانان به مسائل خود اشراف کامل داشته و نیازهای خود را می شناسند و برای همین جوانان باید در نشست های تصمیم گیری حضوری موثر و مداوم داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران به جوانان وقت و فرصت اظهار نظر بدهند و حتی اگر اظهارات آنان باب میل مدیران نباشد از اظهارات و نظرات آنان استفاده کنند تا تاثیر اظهارات آنان را در آینده کشور ببینند.

مقیمی گفت: آینده کشور از جمله مسائل مربوط به جوانان کشور به تصمیمات معقول و منطقی مدیران کشور بستگی دارد و هر چقدر دقت نظر بیشتری در این زمینه صورت گیرد موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

استاندار تهران اضافه کرد: فاصله نسلی میان مدیران کشور و جوانان نباید اجازه دهد تا مدیران کشور از مسائل جوانان غافل شوند.

مقیمی گفت: باید نگاه به جوانان کشور اصلاح شده و مدیران با آنان ارتباط برقرار کرده و منظور آنان را به خوبی درک کنند.

وی با بیان اینکه موضوع ساماندهی امور جوانان برای استانداری تهران اهمیت زیادی دارد افزود: برای رفع مسائل و مشکلات جوانان جلسات دائمی برگزار می شود و در این جلسات از جوانان و سازمان های مردم نهاد مرتبط با مسائل آنان نیز باید حضور داشته باشند.

مقیمی بر تکلیف فرمانداران شهرستان های استان تهران برای ارائه و اجرای برنامه جامع ساماندهی امور جوانان تاکید کرد.

وی بر جایگزینی جوانان کشور به جای مدیران مسن فعلی تاکید کرد و افزود: البته این جایگزینی باید مراحل اداری و مدیریتی خود را طی کند تا نتیجه و ثمره بهتری نصیب کشور شود.

استاندار تهران گفت: در هر صورت یکی از سیاست های اصلی جایگزین کردن جوانان در مصادر امور است که باید با جدیت دنبال شود.

 

جوانان مدیران مقیمی مسائل تهران اظهارات ساماندهی تاکید جلسات جایگزینی افزود باشند جایگزین آینده بیشتری استاندار