برگزیده ها
اولویت فروشگاه‌های شهروند، عرضه کالای ایرانی با کیفیت

مازندمجلس: مدیر عامل شرکت شهروند حمایت از کالای ایرانی با کیفیت و ایجاد بستری دقیق و شفاف در تامین کالا را به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های خود اعلام کرد.

مازندمجلس: مدیر عامل شرکت شهروند حمایت از کالای ایرانی با کیفیت و ایجاد بستری دقیق و شفاف در تامین کالا را به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های خود اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم مدیر عامل شرکت شهروند گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی تمرکز فروشگاه های شهروند همواره بر عرضه کالای ایرانی بوده و هست بر همین اساس تدابیر شهردار تهران و معاونت مالی و اقتصاد شهری بر آن است روند تامین کالا در فروشگاه های شهروند در بستری دقیق و شفاف صورت پذیرد تا ضمن توجه به پذیرش نوع کالا محصولی با کیفیت به دست مشتریان برسد.

سریع القلم با تاکید بر اقدامات شهروند در خصوص حمایت از کالای ایرانی در فروشگاه های شهروند گفت: در شرکت شهروند تصمیماتی اتخاذ شده که بر اساس آن پذیرش و عرضه کالاهای ایرانی در اولویت است و متقابلا کالاهای خارجی که دارای نمونه داخلی هستند پذیرش نخواهد شد همچنین کاهش تعرفه مربوط به تبلیغ کالاهای ایرانی، بازار سازی و ایجاد تقاضا برای کالاهای ایرانی در فروشگاه های شهروند با سیاست های اثر بخش بازاریابی، حذف واسطه های غیر ضرور و جذب و ورود آسان تر تولیدکنندگان داخلی بخش دیگری از این اقدامات هست.

مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به اهمیت تکریم مشتریان و تامین انتظارات شهروندان افزود: در دوره مدیریت جدید، نوآوری در ارائه خدمات به مشتریان و عرضه کالایی با کیفیت و قیمت مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که معتقد هستیم اساس خدمات رسانی در فروشگاه های شهروند بر اساس مشتری محوری و تکریم شهروندان باید تعریف شود.

سریع القلم در خصوص توسعه فروشگاه های شهروند در سایر نقاط گفت: طرح توسعه فروشگاه های شهروند در تمام مناطق 22 گانه شهر تهران به صورت منطقه محور و محله محور در دستور کار قرار دارد، همچنین در خصوص راه اندازی فروشگاه های شهروند در کلان شهرها باید گفت، این آمادگی از طرف شرکت شهروند برای حضور در سایر کلان شهرها وجود دارد تا بتوانیم در هر نقطه از کشور به مردم شریف ایران خدمات رسانی کنیم.

مدیر عامل شرکت شهروند در پایان گفت: دیده شدن از سوی مردم و رصد عملکرد شرکت شهروند توسط نگاه تیزبین رسانه ها برای ما فرصت ارزشمندی است تا هرچه بیشتر و بهتر به مردم خدمات رسانی داشته باشیم و در آینه ای که پیش رویمان است خدماتی شایسته و در خور به مردم کشورمان عرضه کنیم.

 

شهروند فروشگاه ایرانی خدمات کیفیت کالاهای کالای رسانی پذیرش مشتریان داخلی القلم حمایت تامین تکریم شهرها توسعه شهروندان اهمیت تهران بستری ایجاد اقتصاد اعلام اقدامات اولویت همچنین