برگزیده ها
سهم استان قزوین از منابع بودجه ۹۷ ارتقا یابد/ لزوم توجه به ظرفیت های تاکستان در بخش های کشاورزی و صنعتی

مازندمجلس: نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه بیشتر به ظرفیت‌های اقتصادی و کشاورزی حوزه انتخابیه اش تاکید کرد.

مازندمجلس: به نقل از خانه ملت، بهمن طاهرخانی در نشست علنی امروز (سه شنبه 21 آذرماه) مجلس شورای اسلامی با درود به شهدا و سلام به مقام معظم رهبری در نطق میان دستور خود گفت: اخیراً با حرکت گستاخانه ترامپ، بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام شد و در این مقطع حساس عرصه بین الملل فرمایشات مقام معظم رهبری در باب وحدت، عینیت بیشتری به خود گرفته است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استکبارخواهان دنیا دست به نسل کشی مسلمانان می زنند و این امر را به امری متداول در جهان تبدیل کرده اند، چنانکه در گذشته نیز مسلمانان شبه جزیره بالکان را در کوزوو و مناطق دیگر این شبه جزیره کشتار کردند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: نسل کشی مسلمانان در میانمار انجام شده و استکبارخواهان به این اقدامات خود ادامه می دهند، بنابراین باید بر اساس تاکید امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری، مسلمانان با انسجام مقابل استکبارخواهان دنیا بایستند چرا که استکبار جهانی با دنیای اسلام ستیز دارد و می خواهد سرزمین های اسلامی را تصرف کند.

وی افزود: استان قزوین از ظرفیت های خوبی در بخش های اقتصادی برخوردار بوده و در موقعیت جغرافیایی مناسبی در کشور قرار دارد. متاسفانه در بودجه سال 97 استان قزوین به عنوان یک استان کوچک در نظر گرفته شده و این در حالی است که این استان در یکی از حساس‌ترین نقاط جغرافیایی به لحاظ محورهای مواصلاتی قرار دارد و همچنین ظرفیت های بالایی در بخش اقتصاد کشاورزی و صنعتی دارا است، بنابراین مجمع نمایندگان استان قزوین از دولت درخواست می کنند که درخصوص تخصیص بودجه توجهات بیشتری داشته باشد.

طاهرخانی تصریح کرد: شهرستان تاکستان نیز در بخش کشاورزی و صنعتی از ظرفیت های خوبی برخوردار است، بنابراین باید به توسعه متوازن این شهرستان در مباحث اقتصادی و کشاورزی توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه پیش بینی هایی برای توسعه تاکستان مدنظر بوده، اما به شهرک های صنعتی خرمدشت و حیدریه توجه جدی نشده و حتی با وجود خرید زمین از سوی شرکت ایران خودرو تاکنون ساخت و سازی در آنجا صورت نگرفته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به جایگاه مهم مجلس در نظام جمهوری اسلامی افزود: متاسفانه به جای عملیاتی کردن کامل اصول قانون اساسی، بیشتر به بحث های حاشیه ای توجه شده است و این در حالی است که باید اصول مختلف قانون اساسی به صورت کامل اجرا شود.

طاهرخانی در پایان افزود: متاسفانه فاصله طبقاتی در کشور وجود دارد، بنابراین باید با همدلی و اتحاد و تلاش و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری از چالش های موجود عبور کنیم.

 

استان اسلامی صنعتی مسلمانان افزود بنابراین کشاورزی رهبری تاکستان ظرفیت قزوین متاسفانه ادامه استکبارخواهان بودجه نماینده طاهرخانی بیشتری فرمایشات اساسی قانون شهرستان توسعه جغرافیایی گرفته شورای دستور عنوان جزیره اقتصادی برخوردار