برگزیده ها
تکلیف کمیسیون قضایی برای رسانه ملی به منظور تولید برنامه در ارتباط با حقوق کودکان

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون قضایی مجلس با مصوبه امروز خود سازمان صدا و سیما را مکلف کردند تا برنامه‌هایی را در ارتباط با حقوق کودکان تولید و پخش کند.

مازندمجلس:حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی ،با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز کار بررسی و تصویب لایحه حمایت حقوقی از کودکان و نوجوانان به پایان رسید و برای بررسی در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه ارسال خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه دو ماده مراعا مانده از قبل بررسی و حذف شد و اعضای کمیسیون یک ماده الحاقی را نیز در ارتباط با لایحه مذکور تصویب کردند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: براساس این مصوبه، اعضای کمیسیون، سازمان صدا و سیما را موظف کردند تا در راستای انجام وظیفه اطلاع‌رسانی در خصوص حقوق کودکان و نوجوانان برنامه‌هایی را تولید و پخش کند.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز نمایندگان کمیسیون قضایی در کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 انتخاب شدند و آقایان محمد دهقانی، محمد کاظمی و یحیی کمالی‌پور اکثریت آراء را برای این منظور کسب کردند.

کمیسیون قضایی بررسی امروز کودکان نوروزی تصویب نوجوانان اعضای پایان لایحه شورای گفت‌وگو منظور تولید ارتباط اسلامی