برگزیده ها
تغییرات در استانداری مازندران شروع شد

مازندمجلس: پس از انتشار اخبار ضد و نقیض در خصوص تغییرات معاونین و مدیران ستادی استانداری مازندران، سر انجام محمد اسلامی در حکمی سيد محمد محمدی‌ تاكامی را به سمت مديركل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری منصوب کرد.

مازندمجلس: پس از انتشار اخبار ضد و نقیض در خصوص تغییرات معاونین و مدیران ستادی استانداری مازندران، محمد اسلامی در حکمی سيد محمد محمدی‌ تاكامی را به سمت مديركل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری منصوب کرد . محمدی تاکامی پیش از این و قبل از فرهاد عسگری نیز مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران بود .

 

همچنین استاندار مازندران، در اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری نیز با صدور حکمی اصغری رستمی را جایگزین جان الله عبدی کرد.

مازندمجلس پیش از این در تحلیل‌ها و یادداشت‌های متعددی بر لزوم تغییرات مدیریتی تاکید کرده بود. ههمچنین پیش‌بینی می شود این اقدامات ادامه پیدا کرده و تغییرات بیشتری را در ترکیب همکاران استاندار شاهد باشیم.

با-انتصاب-دو-مدیرکل-ستادی؛-تغییرات-در-استانداری-مازندران-شروع-شد مازندران ایران توسعه مدیران مدیر شاخص توسعه استانداری مازندران مدیران ستادی معاونین ایران