برگزیده ها

مازندمجلس: روزنامه جام جم نوشت: در روزگاری، گروه مرجع برای تصمیمات سیاسی، روحانیت یا جامعه دانشگاهی بود و اما حالا شاخ‌های اینستاگرام و سلبریتی‌های سینما و فوتبال شده‌اند لیدرهای سیاسی که حتی رهبران حزبی هم مجبور می‌شوند گاهی پشت سر آنها حرکت کنند.

مازندمجلس: به گزارش ناه نیوز، روزنامه جام جم در ادامه می نویسد: سلبریتی‌ها البته همه‌جا هستند. هرکجا که رسانه‌ها هستند، سروکله آنها هم پیدا می‌شود. از انتخابات بگیرید تا بررسی دلایل زلزله! اینها در همه این مسائل صاحب‌نظرند. حتی درباره کیفیت ساختمان‌ها هم نظر می‌دهند. محیط‌زیست و آسیب‌های اجتماعی که دیگر جای خود دارد.
بگذریم از  این که چطور شد سلبریتی‌ها جامه سیاست‌ورزی پوشیدند و به‌جای بازی در فیلم‌ها، بازی در نقش‌های سیاسی را برگزیدند.
هر چه هست، امروز دغدغه مردم فراتر از نگرانی این یا آن هنرپیشه درباره عوارض خروج و این بحث‌هاست. مردم نگران معیشت خود هستند و دولت وظیفه دارد به مشکلات مردم رسیدگی کند.
حاشیه ساختن برای دولت با خودنمایی‌های اینستاگرامی و توییتری و تلگرامی، نمی‌تواند وضع مردم را بهتر کند. شاید اگر هنرپیشه‌ها هنرپیشگی کنند و خوانندگان خوانندگی، دولت هم بهتر بتواند به شعار تدبیر و امید خود وفادار بماند. موج‌سواری روی سوژه‌های روز و هشتگ‌سازی تبلیغاتی برای مسائل کلان کشور، بعید است دردی از مردم دوا کند.
درباره مسائل سلبریتی‌ها خوانندگی دنبال