برگزیده ها

مازندمجلس: ملانیا ترامپ بانوی اول امریکا زیبایی اش را مدیون ورزش و تغذیه سالم است و در کنار آن بهره مندی از عمل های زیبایی که انجام داده است.

مازندمجلس:  با برگزیده شدن دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری و رفتارهای خاصش او به عنوان رئیس جمهور جنجالی در دنیا مطرح شد و خانواده اش هم بیشتر در معرض نکته سنجی رسانه ها قرار گرفتند. ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا و بانوی نخست آمریکا چهره زیبایش را مدیون عمل های زیبایی است که روی صورتش انجام داده است.ملانیا ترامپ
به گزارش نامه نیوز ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا، زیبایی اش را مدیون عمل های زیبایی است و پزشکان همواره به وی توصیه می کنند تا از رژیم غذائی سالم پیروی کند.
راز زیبایی ملانیا ترامپبرخی از رسانه ها به خصوصیات ملانیا ترامپ 47 ساله پرداختند و نوشتند؛ همسر ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، 181 سانتی متر قد و 64 کیلوگرم وزن دارد.
بازی مورد علاقه ملانیا، تنیس است و بیشتر اوقات فراغت خود را صرف بازی تنیس یا پیاده روی می کند.
همچنین بخوانید : تمام مطالب مربوط به ملانیا ترامپملانیا می گوید:همیشه دوست دارم جوان بمانم، اما بدون تزریق و عمل های زیبایی این کار کمی دشوار است و من هم مانند بقیه در معرض پیری پوست و چین و چروک هستم.
ملانیا ترامپ 
ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکادر همین باره " سرگئی بلوخین" و "ایگور ولف" متخصصان پوست و زیبایی می گویند:چشمان بانوی اول آمریکا، نیمه بسته است و این در اثر عمل زیبایی چشم نیست، بلکه پلک هایی با زیر ساخت لنفاوی دارد و هنگام ظاهر شدن در برابر عکاس ها، چشمانش را کمی ریز می کند.
"ایگور ولف" معتقد است؛ بینی ملانیا تحت عمل جراحی قرار گرفت تا پل بینی اش مساوی شود، اما این عمل باعث تنگ شدن سوراخ بینی اش شد.
در نگاه به بینی ملانیا، هیچ اثری از برش قابل مشاهده نیست و می توان دریافت بینی وی با روشی غیر سنتی جراحی شد.
 
ملانیا زیبایی ترامپ آمریکا بانوی جمهور مدیون جراحی ایگور رسانه بیشتر