برگزیده ها
نیروهای شرکتی همسان با پیمانی‌ها حقوق دریافت می‌کنند

مازندمجلس: عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در برنامه توسعه ششم حقوق و مزایای نیروهای شرکتی ادارات همسان قراردادی‌ها و پیمانی‌ها خواهد بود.

مازندمجلس: ولی داداشی امروز در نشست خبری با اشاره به وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی اظهار کرد: بسیاری از نیروهای انسانی دستگاه‌های اجرایی سال‌ها است که به‌صورت قراردادی، شرکتی و یا حق‌الزحمه‌ای در حال انجام‌وظیفه هستند و این‌ موضوع مورد مطالبه خیلی از کارمندان است.

وی تصریح کرد: پرونده این ماجرا در کمیسیون اجتماعی مطرح و به‌تبع آن کمیسیون‌های فرعی هم مانند کمیسیون ‌عمران، انرژی تشکیل‌شده است که سازمان‌های مربوطه و زیرمجموعه در حال رصد آن هستند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس ابراز کرد: امیدوارم که در مسئله نیروهای شرکتی و قراردادی به یک نتیجه قطعی برسند و در صحن مجلس بیاورند و ما بتوانیم یک کمک ویژه‌ای به این عزیزان انجام دهیم.

داداشی با بیان اینکه در برنامه توسعه ششم برای نیروهای شرکتی ادارات موارد خوبی را در نظر گرفته‌ایم، افزود: یکی از موارد آن این بود که نیروی‌هایی که به صورتی شرکتی در ادارات فعالیت می‌کنند حق‌وحقوق و مزایایی که قرار بگیرند همسان حق‌وحقوق قراردادی‌ها و پیمانی‌ها خواهند بود.

وی بیان کرد: در مورد بحث شرکتی‌ها و تبدیل قراردادی‌ها به پیمانی‌ها و پیمانی‌ها به رسمی‌ها موضوعی است که در کمیسیون اجتماعی مطرح‌شده و‌ کمیسیون در حال کار کردن روی این مسئله است.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس اضافه کرد: امیدوارم این طرح به صحن بیاید و نتیجه‌ای خوبی را برای کارمندان عزیز بگیریم و بنده به‌عنوان نماینده مردم حتماً پیگیری خواهم کرد تا هر چقدر زودتر به نتیجه برسد.

کمیسیون شرکتی نیروهای پیمانی‌ها قراردادی ادارات موارد قراردادی‌ها نماینده نتیجه حق‌وحقوق اجتماعی همسان داداشی کارمندان امیدوارم مسئله