برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر کتبی به وزیر راه و شهرسازی داده شده تا در مورد مسائل حوزه راه‌سازی شهرستان‌های تربت‌جام و تایباد اقدامات لازم انجام شود.

مازندمجلس: جلیل رحیمی جهان‌آبادی اظهار داشت: تذکر کتبی به وزیر راه و شهرسازی داده شده تا در مورد مسائل حوزه راه‌سازی شهرستان‌های تربت‌جام و تایباد اقدامات لازم انجام شود.
 نماینده مردم تربت‌جام در مجلس ‌‌ بیان کرد: متأسفانه شاخص برخورداری شهرستان تربت‌جام، تایباد و باخزر از متوسط استانی بسیار پایین‌تر بوده و هم اکنون 200 کیلومتر جاده خاکی روستایی در این بخش وجود دارد و از طرف دیگر در جاده‌های اصلی این حوزه نیز کمبودهای زیادی دیده می‌شود.
وی ادامه داد: دوبانده‌شدن جاده مشهد به دوغارون با اینکه یکی از گذرگاه‌های اصلی ترانزیتی در کشور محسوب می‌شود همچنان تکمیل نشده است.
رحیمی جهان‌آبادی خاطرنشان کرد: جاده تایباد به باخزر هنوز کامل نیست و سالانه جان چندین نفر را می‌گیرد و نیاز به تعریض و ارتقا وضعیت دارد و برخی از جاده‌های روستایی شهرستان مانند جاده موسی‌آباد و یا ملو در پایین جام همچنان مشکلات زیادی را برای مردم به‌وجود می‌آورند.
نماینده مردم تربت‌جام در مجلس ادامه داد: امید می‌رود که وزارت راه  شهرسازی با توجه به موقعیت جغرافیایی که این شهرستان‌ها دارند نسبت به اقدام برای ارتقا شاخص برخورداری آنها از راه روستایی اقدامات لازم را داشته باشد.
تربت‌جام تایباد روستایی جاده‌های زیادی ادامه ارتقا باخزر همچنان اقدامات جهان‌آبادی رحیمی شهرسازی وضعیت برخورداری شهرستان