برگزیده ها
وعده معاون زنگنه درباره عمل به مفاد دفترچه پذیرش دانشجویان صنعت نفت

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: معاون وزیر نفت تصریح کرد که این وزارتخانه درباره دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت دقیقاً بر اساس دفترچه پذیرش دانشجویان عمل خواهد کرد.

مازندمجلس:سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ، جزئیات نشست امروز بعد از ظهر کمیسیون را تشریح کرد.

وی با اشاره به حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این نشست گفت: آقای ستاری گزارشی از شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه داد و پاسخگوی سوالات اعضای کمیسیون در این‌باره بود.

میرزاده به حضور حبیب‌الله بی‌طرف معاون وزیر نفت در ادامه جلسه امروز کمیسیون اشاره کرد و گفت: اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت و نیز مدیران و مسئولان این دانشگاه نیز در جلسه حضور داشتند که پس از قرائت گزارش آقای محمود صادقی عضو کمیسیون درباره وضعیت استخدامی دانش‌آموختگان این دانشگاه، رئیس دانشگاه و مسئول نیروی انسانی وزارت نفت توضیحاتی ارائه دادند.

وی خاطرنشان کرد: آقای بی‌طرف در نهایت تصریح کرد که هرجا در دفترچه پذیرش دانشجویان قید شده باشد ما براساس آن عمل می‌کنیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره زمان تقدیم گزارش کمیسیون درمورد تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به هیأت رئیسه مجلس گفت: منتظر تدوین گزارش نیم‌ساعته جهت قرائت در صحن هستیم.

کمیسیون دانشگاه میرزاده دانشجویان گزارش معاون درباره ارائه ستاری بی‌طرف ادامه قرائت اشاره شورای دفترچه گفت‌وگو پذیرش سخنگوی اسلامی آموزش امروز