برگزیده ها
پاسخ شورای نگهبان به نطق جنجالیِ صادقی

مازندمجلس: سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به نطق محمود صادقی که در مجلس شورای اسلامی گفته بود «نمایندگان عصاره فضائل شورای نگهبان هستند»، گفت: شورای نگهبان طبق قانون به صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات رسیدگی می‌کند، اگر قانون اشکال دارد، اصلاح شود.

مازندمجلس: سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به نطق محمود صادقی که در مجلس شورای اسلامی گفته بود «نمایندگان عصاره فضائل شورای نگهبان هستند»، گفت: شورای نگهبان طبق قانون به صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات رسیدگی می‌کند، اگر قانون اشکال دارد، اصلاح شود.

عباسعلی کدخدایی تصریح کرد : اینکه نماینده‌ای در نطق مجلس بیان می‌کند که نمایندگان عصاره فضائل شورای نگهبان هستند به خود این نماینده مربوط است ،اما شورای نگهبان طبق قانون عمل می‌کند و اگر قانون اشکال دارد، قانون اصلاح شود.

وی با اشاره به کاهش جلسات علنی مجلس در دوره کوتاهی و سوءتفاهم‌هایی که برای برخی به وجود آورد، گفت: تصور غلطی است که فکر شود مجلس اگر جلسه علنی ندارد، پس بیکار است بلکه نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس و پیگیری‌ها و مطالعات مربوط به قانونگذاری و نظارت فعال هستند و برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه و رسیدگی به مشکلات موکلان‌شان فعال هستند.

پاسخ شورای نگهبان به نطق جنجالیِ صادقی