برگزیده ها
کواکبیان: خداشاهد است نمایندگی تهران برای ما زندگی نگذاشته است

مازندمجلس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت روستاهای حوزه انتخابیه تهران به مراتب بدتر از روستاهای شهرستان‌هاست، گفت: خداشاهد است که نمایندگی از حوزه تهران برای ما زندگی نگذاشته است.

مازندمجلس:، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه (28 آذر96) طی تذکری شفاهی مستند به ماده 79 آئین‌نامه داخلی مجلس در پاسخ به تذکر آئین‌نامه‌ای عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: احتمالاً آقای خدری قصد توهین نداشته است زیرا در غیر اینصورت بنده جواب‌های دیگری داشتم ضمن اینکه وی به لباس روحانیت ملبس بوده و احترامش واجب است.

وی ادامه داد: اظهارات آقای خدری را حمل بر این می‌کنم که اطلاعاتش کم است زیرا بنده در دوره‌ای نماینده شهرستان بودم و الان هم نماینده تهران هستم و می‌خواهم بگویم که نمایندگی در تهران زندگی برای ما نگذاشته است.

کواکبیان گفت: گویا آیا خدری نمی‌داند که تهران شامل 4 حوزه بزرگ اسلامشهر، شمیرانات، پردیس و شهرری است که هرکدام روستاهایی دارند که وضعیتشان به مراتب بدتر از روستاهای شهرستان‌هاست.

وی با ذکر اینکه تهران خود 22 منطقه دارد، ادامه داد: در دل تهران منطقه‌ای به نام «دولتخواه» است که هنوز در آنجا کوره‌پزخانه وجود دارد وما خجالت می‌کشیم وقتی می‌بینیم مردم ما با وضع فلاکت‌باری در اینگونه نقاط زندگی می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: همه مهاجران شهرستان تهران در مناطق حاشیه‌ای زندگی می‌کنند که ما وظیفه رسیدگی به آنها را داریم به طوریکه یک محله تهران 70 هزار نفر جمعیت دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ممکن است که قبل از ما نمایندگانی در تهران بوده باشند که پای خود را روی پای دیگر انداخته باشند اما مجمع نمایندگان فعلی تهران شبانه‌روز در خدمت مردم هستند.

بنابراین گزارش، عبدالحمید خدری نماینده بوشهر در تذکر خود گفته بود که اکنون 3 روز است که مجلس درگیر این است که نمایندگان مجلس عصاره فضائل ملت‌اند یا عصاره فضائل شورای نگهبان؛ بهتر است نمایندگان این موضوع را به نمایندگان تهران که صاحب‌دارند واگذار کنند چرا که مردم ما نمایندگان شهرستان‌ها در حوزه‌های انتخابیه در مسائل معیشتی و نان شب خود مانده‌اند.

تهران نماینده نمایندگان شورای اسلامی زندگی عبدالحمید کواکبیان اظهارداشت باشند عصاره فضائل شهرستان اینکه گزارش نمایندگی بوشهر نگذاشته ادامه