برگزیده ها

مازندمجلس: محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: باور ما این است که آقای روحانی در حد بضاعت و توان خود نسبت به مردم وفادار بوده و برای تحقق وعده ها و گفتمان های انتخاباتی اش تلاش می کند. ایشان به بخشی از وعده ها را محقق کرده و در تحقق برخی هم توفیق نیافته است اما این عدم توفیق ناشی از عدم اراده ایشان نیست

مازندمجلس: محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران سازندگی با تاکید بر اینکه «روحانی شعارها و وعده هایی را که داده فراموش نکرده است» گفت: «با شناختی که از آقای روحانی دارم ایشان هیچگاه وعده های خود را فراموش نمی کنند اما معمولا روسای جمهوری ظرفیت محدودی دارند. توجه وجود اینکه رئیس جمهوری دومین شخصیت ملی بعد از رهبری است اما اگر دستگاه ها و نهادها با او همراهی نکنند طبیعی است که در تحقق برخی برنامه ها و شعارهایش موفق نباشد.» 
 این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اضافه کرد: «باور ما این است که آقای روحانی در حد بضاعت و توان خود نسبت به مردم وفادار بوده و برای تحقق وعده ها و گفتمان های انتخاباتی اش تلاش می کند. ایشان به بخشی از وعده ها را محقق کرده و در تحقق برخی هم توفیق نیافته است اما این عدم توفیق ناشی از عدم اراده ایشان نیست بلکه ناشی از محدودیت های کلی است که بخشی از آن مربوط محدودیت های داخلی است و بخشی محدودیت های بین المللی.»
وی با تاکید بر اینکه «اصلاح طلبان تا زمانی که روحانی همچنان بر قول و وفاداری خود به مردم پایبند باشند از ایشان حمایت خواهند کرد» گفت: «تا این لحظه اصلاح طلبان این مساله را استنباط کردند که آقای روحانی به وعده هایی که به مردم دادند پایبند هستند. باور ما این است که آقای روحانی تا آخر دوره ریاست جمهوری روی اصول خود بایستد و در مقابل اصلاح طلبان نیز تا آخر حامی ایشان خواهند بود.»
عطریانفر در پاسخ به این سوال که چرا کسانی که روزگاری شعار عبور از خاتمی را مطرح می کردند امروز سفت و سخت بر حمایت از روحانی تاکید دارند گفت: «یک اتفاق بسیار ساده روی داده است.  دوستانی که آن زمان شعار افراطی می دادند به خطای خود پی برده و فهمیده اند با شعارهای تند و افراطی مساله ای حل نمی شود؛ چرا که سیاست ورزی یک امر تدریجی و نسبی است.» 
او اضافه کرد: «ما باید نسبت به شرایط عمومی کشور و مجموعه مسائل در کنار هم دولت را قضاوت کنیم و تصمیم بگیریم. برخی عزیزانی که در آن دوره شعار عبور از خاتمی می دادند اگر امروز از روحانی حمایت می کنند به این دلیل است که رشد سیاسی یافتند. تصمیم امروز آنان درست است و اقدام گذشته شان محل اشکال دارد.»
عطریانفر همچنین با تاکید بر اینکه حیات و بقای اصلاح طلبی به حمایت از روحانی بستگی ندارد گفت: «حیات و بقای اصلاح طلبان به جنبه های ذاتی و درونی آنان بستگی دارد .آقای روحانی خودش از ظرفیت اصلاح طلبان برخوردار و حامی آنان بوده است. کسانی که حیات و بقای اصلاح طلبان را در حمایت از روحانی تعریف می کنند در جهت ایجاد شکاف در دورن اصلاح طلبان و جریان اعتدالی این مسائل را مطرح می کنند تا ذهن رقبای خود را بهم بریزند.»
منبع: اعتمادآنلاین

روحانی اصلاح طلبان حمایت اینکه عطریانفر تاکید فراموش جمهوری بستگی محدودیت امروز دادند تصمیم پایبند خواهند مسائل مساله افراطی خاتمی کسانی ظرفیت همراهی نکنند نکرده وعده‌هایش شعارها طبیعی بضاعت اضافه سیاسی دارند ندارد توفیق