برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آینده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی امیدوار کننده است و بسیار خوشبین هستیم و این دانشگاه باید در حوزه پزشکی بدرخشد.

مازندمجلس: دکتر علی اکبر ولایتی در نشست استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که امروز  سه شنبه 28 آذر در سالن همایش بیمارستان فرهیختگان برگزار شد، گفت: حوزه علوم پزشکی، حوزه مهمی است و باید امکانات لازم را برای اینکه بتوانیم پاسخگوی نیازها باشیم، تهیه کنیم که مهم ترین این نیازها بیمارستان است.
رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: باید بتوانیم سازوکاری ایجاد کنیم که با دستگاه های متصدی درمان همکاری بیشتری داشته باشیم، چرا که حوزه علوم پزشکی پر هزینه است و به طور میانگین هر تخت بیمارستانی دو میلیارد تومان هزینه دارد و به تنهایی نمی توان از عهده این هزینه ها برآمد.
دکتر ولایتی با بیان اینکه از زمانی که دانشگاه آزاد اسلامی، بیمارستان آموزشی و درمانی ایجاد کرده است، فارغ التحصیلان آن درخشیده اند، اظهار داشت: یکی از محاسن رشته های پزشکی این است که دو امتحان سراسری و مشترک برای دانشجویان این رشته برگزار می شود و آنجا معلوم می شود که هرکسی چه قابلیت هایی دارد و بدون گذر از این دو آزمون کسی نمی تواند پزشک شود. 
وی ادامه داد: با توجه به انگیزه‌هایی که در دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، استعدادهای درخشان زیادی می بینیم که موجب سربلندی دانشگاه آزاد اسلامی می شوند و ما به پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار امید داریم.
رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز امیدواری از حضور دکتر نفر به عنوان معاون پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر نفر از افراد تراز اول پزشکی است و به حوزه خود مسلط است، امیدواریم با این فرصت  موجود بتوانیم شاهد آن باشیم که دانشگاه آزاد اسلامی رتبه اول آزمون های پزشکی را داشته باشد و در حوزه پزشکی بدرخشد. 
دکتر ولایتی تأکید کرد: رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی هم کارنامه درخشانی دارد و امیدواریم همه رشته های پزشکی این گونه باشد.
وی با بیان اینکه اکنون متقاضیان رشته های تجربی بیش از رشته های ریاضی و علوم انسانی شده است، گفت: با توجه به این موضوع دانشگاه آزاد اسلامی باید رشته های پزشکی و پیراپزشکی خود را گسترش دهد، تا بتواند از این فرصت استفاده کند و پاسخگوی نیاز متقاضیان تحصیل در این رشته ها باشد.

دکتر ولایتی: دانشگاه آزاد اسلامی باید در حوزه پزشکی بدرخشد
پزشکی دانشگاه اسلامی ولایتی باشیم اینکه هزینه بتوانیم بیمارستان دانشجویان بدرخشد آزمون امیدواریم متقاضیان ایجاد امنای پاسخگوی درخشان نیازها استعدادهای برگزار ادامه