برگزیده ها
راهی جز وحدت مسئولین و توجه به حل مشکلات مردم نداریم

مازندمجلس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواستار وحدت مسئولان برای رفع مشکلات مردم شد و گفت: راهی جز وحدت مسئولین و توجه به حل مشکلات مردم نداریم.

مازندمجلس:، حمیدرضا فولادگر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس (29 آذر 96)، گفت: جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم همه دشمنی‌های آمریکا و متحدین منطقه‌ای آن به راه خود ادامه داده و امروز انقلاب اسلامی در قالب نهضت‌های مقاومت در منطقه متجلی شده است.

وی افزود: اهمیت پیروزی‌های نهضت مقاومت را در شاید چارچوب زمان و مکان فعلی نتوان سنجید اما باید فراتر از این زمان و مکان به این مقوله توجه لازم را مبذول داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از ناکامی خویش و شکست در حوزه پیش‌بردن کار خود از طریق گروه‌های تروریستی امروز به طرح‌های پساداعش روی آورده و طرح‌هایی نظیر همه‌پرسی کردستان عراق،‌ استعفای سعد حریری به قصد اختلاف افکنی و جنگ داخلی در لبنان، ایجاد اختلاف بین شیعیان عراق و طرح مجدد انتقال پایتخت رژیم اشغالگر قدس به شهر بیت‌المقدس طرح‌هایی است که آمریکا و متحدینش به عنوان طرح‌های پسا داعش در منطقه دنبال می‌کنند و تبعا اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی و تدابیر رهبر معظم انقلاب نهضت مقاومت سپاه قدس به فرماندهی سرلشکر قاسم سلیمانی و رهبران و همه فعالان نهضت مقاومت خنثی کننده توطئه‌های دشمن خواهد بود.

فولادگر خاطرنشان کرد: در حوزه مسائل داخلی راهی جز وحدت مسئولین و توجه به حل مشکلات مردم نداریم امروز حتی رقابت‌های سیاسی و بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی نیز تحت‌الشعاع مسائل اقتصادی کشور قرار گرفته است،‌مسائل معیشتی مردم بیش از پیش مشکلات خویش را نمایان کرده است.

وی افزود: دولت باید به شعارها و برنامه‌های خود برای حل مشکلات اقتصادی کشور عمل کند و در این راه اصلاح ساختار دولت و بکارگیری مدیران با انگیزه و توان و تخصص کافی را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چالش‌های نظام بانکی و سپرده‌گذاران رکود تولید و مشکلات اشتغال، مساله صندوق‌های بازنشستگی، موضوع ساختار نظام بودجه‌ریزی کشور و مسائلی از قبیل آب و محیط زیست از مهمترین چالش‌هایی است که مدنظر دولت دوازدهم نیز بود ولی برای راه حل هر یک از اینها چه برنامه‌های عملی و چه قوانینی را در اولویت قرار داده‌ایم و دستورالعمل‌های اجرایی آن را فراهم کرده‌ایم.

فولادگر خاطرنشان کرد: امروز اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی به طور صحیح در ملاقات‌های مسئولان با رهبر معظم انقلاب همواره مورد تاکید قرار گرفته و می‌گیرد توانمندسازی بخش خصوصی و تعاونی در اقتصاد، مردمی کردن اقتصاد به معنای واقعی حمایت از تولیدکنندگان در مقابل واردات بی‌رویه و برخورد با مشکل قاچاق،‌بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع اشتغال و عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راهبردهای ا ساسی پیش روی دولت است که باید بیش از پیش به آن توجه کنند.

وی افزود: چرا قانون نحوه پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی از سال 94 هنوز اجرایی نشده است، چرا قوانین مربوط به رفع موانع تولید،‌ قانون حداکثر استفاده از تولید داخلی، قانون بهبود فضای کسب و کار، قانون سیاست‌های کلی اصل 44 و  اصلاحات آن خوب اجرا نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در دوره اخیر مجلس بیش از اینکه به قانونگذاری باید بپردازیم باید به کار نظارت بپردازیم و نظارت را در اولویت قرار دهیم و وقتی که در کار نظارتی نیاز به اصلاح قانون بود ان وقت اقدام کنیم.

فولادگر خاطرنشان کرد: ما قانون زیاد داریم،‌اولویت ما باید اجرای قوانین باشد و کار مجلس کار نظارت بر اجرای قوانین است.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آ‌نها شد.

اسلامی قانون مشکلات مجلس فولادگر مقاومت انقلاب امروز اقتصاد تولید نظارت اجرای سیاست‌های قوانین داخلی خاطرنشان نماینده اصفهان اظهار شورای دستور افزود مسئولان منطقه آمریکا نداریم مسئولین بپردازیم مقاومتی موانع اشتغال اقتصادی مسائل اختلاف طرح‌هایی گرفته برنامه‌های اولویت طرح‌های ساختار اصلاح اجرایی