برگزیده ها

مازندمجلس: حجت‌الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در واکنش به اظهارات محمود صادقی گفت: برخی برادران، خود عصاره فضایل دولت هستند.

مازندمجلس: حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز(چهارشنبه 29 آذر) صحن علنی پارلمان گفت: در شرایط کنونی کشور و پس از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی و جریان‌های معارض داخلی همسوی آن، به این نتیجه رسیده‌اند که باید در جریان فتنه نرم دو موضوع مهم یعنی اسلام ناب و فرهنگ انقلابی که به محوریت امام خامنه‌ای است را هدف قرار دهند.
وی با اشاره به مشکلات روز کشور افزود: آنچه امروز در داخل کشور می‌گذرد و شاهد اعتراضات مردم از گوشه کنار کشور به دلیل ضایع شدن بخشی از حقوق آنها است، نیاز به یک اقدام جدی دارد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: باید با فساد اقتصادی ودزدیدن اموال بیت المال توسط عده‌ای معدود برخورد شود.
وی ادامه داد: مطرح شدن پرونده فساد برادر رئیس جمهور و برادر معاون اول رئیس جمهور و برخی معاونین رئیس دولت سابق موجب ناامیدی بخشی از مردم از نظام شده که برای جبران مافات و برگرداندن اعتماد این بخش از مردم باید با قاطعیت به دنبال اجرای اصل 142 قانون اساسی و قانون رسیدگی به اموال مسئولین مصوب سال 94 باشیم تا اموال نامشروعی که توسط این افراد به یغما رفته است به بیت المال بازگردد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس سران قوای سه گانه را مورد خطاب قرار داد و گفت: از روسای سران سه قوه انتظار داریم که به وظیفه خود در رعایت و اجرای اصول قانون اساسی پایبند باشند.
سالک با اشاره به موضوع افزایش حقوق نمایندگان مجلس گفت: انتظار ما از لایحه بودجه 97 این است که حقوق و پاداش نمایندگان مجلس، قضات، مدیران و مسئولان کشوری هیچ افزایشی را نسبت به سال گذشته نداشته باشد.
وی افزود: اعضای فراکسیون ولایی مجلس در جلسه اخیر خود مصوب کردند که حقوق مدیران در سال 97 به هیچ عنوان نباید افزایش یابد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس روحانی را مورد خطاب قرار داد و گفت: آقای رئیس جمهور هرچه می‌خواهید به حقوق اضافه کنید به حقوق بازنشستگان فولاد، فرهنگیان، نیروهای مسلح و کشاورزان و همچنین فرآیند ایجاد اشتغال اضافه کنید.
سالک در پایان اظهارات خود درواکنش به اظهارات محمود صادقی نماینده مردم تهران که روز یک شنبه در نطقی نمایندگان مجلس را عصاره فضائل شورای نگهبان دانست و گفت: برخی برادران خود عصاره فضایل دولت هستند.


نماینده اصفهان جمهور قانون نمایندگان اموال عصاره انتظار اساسی افزایش برادران اظهارات اضافه مدیران اجرای فضائل موضوع امروز اسلامی اشاره افزود برادر المال صادقی شورای