برگزیده ها
تذکر نمایندگان به وزیر اقتصاد خواستار توجه ویژه به مبارزه با فساد و قاچاق کالا

مازندمجلس: تعدادی از نمایندگان در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توجه ویژه به مبارزه با فساد و قاچاق کالا در مبادی رسمی شدند.

مازندمجلس:، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس چهارشنبه (29 آذر96) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران به اتفاق 38 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزرای کشور و علوم خواستار توضیح علت جلوگیری از برگزاری سخنرانی روز دانشجو در دانشگاه زنجان علیرغم اعلام برنامه و تجمع دانشجویان برای استماع سخنرانی و حضور سخنرانان، شدند.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کرد که چرا بعد از گذشت غریب به 2 سال سفیر برای کشور بلغارستان تعیین نشده است.

محمد حسینی، محمد دهقانی، اکبر رنجبرزاده و سید کاظم دلخوش نمایندگان مردم تفرش، چناران، اسدآباد و صومعه‌سرا در تذکری به وزیر کشور خواستار تسریع در انتصاب رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین نظارت بر قاچاق فرآورده‌های نفتی به مرزهای شرقی شدند.

احمد مازنی و علی مطهری نمایندگان تهران به اتفاق 11 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد علت عقب‌نشینی از نمایش قانونی فیلم «عصبانی نیستم» تذکر دادند.

امیر خجسته نماینده مردم همدان، ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد، محمد ابراهیم رضایی نماینده خمین در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توجه ویژه به مبارزه با فساد و قاچاق کالا در مبادی رسمی شدند.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر آموزش و پرورش لزوم تسریع در پرداخت حقوق معلمان و فرهنگیان خارج از کشور را متذکر شدند.

محمدجواد کولیوند، عزیز اکبریان و محمود بهمنی نمایندگان کرج و نظرآباد در تذکری به وزیر علوم خواستار تعیین تکلیف دانشگاه خوارزمی ایران از نظر محل استقرار و کادر هیأت علمی و دانشجویان شدند.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کرد که دلیل عدم پیگیری سدسازی کشور ترکیه در مرزهای کشور ایران که برخلاف قوانین بین‌المللی است چیست؟

نمایندگان نماینده تذکری خواستار قاچاق علیرضا تهران مبارزه عنوان خارجه تعیین تسریع مرزهای دانشجویان دانشگاه امروز اتفاق اقتصاد سخنرانی تذکرات