برگزیده ها

مازندمجلس: محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به اقدامات و رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد گفت: اگرچه اقدامات وی علیه اصولگرایان و دوستان خود اوست، اما ما آن را تایید نمی‌کنیم.

مازندمجلس: محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به اقدامات و رفتارهای اخیر  محمود احمدی نژاد گفت: اگرچه اقدامات وی علیه اصولگرایان و دوستان خود اوست، اما ما آن را تایید نمی‌کنیم.
عطریانفر درباره رفتارهای اخیر احمدی نژاد اظهار داشت: احمدی‌نژاد شخصیت برجسته‌ای در فضای سیاسی کشور به حساب نمی آید. او  بنا به یک اتفاق غیرمترقبه در یک مقطعی رییس جمهور شد. از این رو، امر بر او مشتبه شده و در مقطع فعلی اظهارنظرهایی می کند که نه از دوستان سابقش، نه منتقدان و رقبایش آن را تایید نمی کنند.
او ادامه داد: از این جهت بیش از آن که روی اظهارنظرهای او تکیه کنیم باید باور کنیم که این گونه رفتارها نوعی به هم زدن تعادل سیاسی در کشور است.
عطریانفر ادامه داد: اگرچه این رویکرد بیشتر علیه اصولگرایان و دوستان خود احمدی نژاد است، اما ما این رفتارها را تایید نمی کنیم و آن در فضای سیاسی کشور سم مهلک می دانیم.
او در پاسخ به این سوال که احمدی نژاد چه دورنمایی برای آینده سیاسی خود در نظر گرفته و به طور مثال آیا قصد کاندیداتوری دوباره دارد یا خیر گفت: البته این موضوع را باید از خود احمدی نژاد سوال کرد اما با رویکرد فعلی، چیزی برای او حاصل نخواهد شد.
او ادامه داد: ممکن است تصوراتی در ذهن احمدی نژاد باشد اما این تصورات بیشتر یک نوع توهم است. بعید است در شرایط کلی کشور، فرصتی برای بازگشت و رجعت او فراهم شود. چون افرادی که در این موقعیت ظهور و بروز می کنند به حاشیه رفته و امکان رجعت مجدد پیدا نمی کنند.
عطریانفر در پاسخ به این سوال که آیا احمدی نژاد در صورت کاندیداتوری ردصلاحیت خواهد شد و یا مردم به او اقبالی نشان نخواهند داد گفت: تجربه تلخ مدیریتی احمدی نژاد هنوز هم در ذائقه مردم تلخ باقی مانده و احساس خوبی از آن دوره ندارند؛ از این جهت خود مردم رویکردی به او نخواهند داشت.
او ادامه داد: با توجه به عملکرد گذشته احمدی نژاد و شرایطی که در قانون اساسی برای کاندیداهای ریاست جمهوری مانند مدیر و مدبر بودن آمده، نشان می دهد که چنین تدبیری در رویکردهای  او وجود ندارد و بعید نیست نهادهای مسئول او را تایید صلاحیت نکنند. ولی این جنبه ها مهم نیست. مهم این است که مردم به رفتارهای افراطی و تند اقبال چندانی نخواهند داشت.
احمدی عطریانفر سیاسی ادامه رفتارهای تایید رویکرد نخواهند دوستان بیشتر کاندیداتوری رفتارها اگرچه فراهم فرصتی اقبال چندانی احمدی‌نژاد اقدامات اصولگرایان