برگزیده ها
آی کیوی بالا متعلق به خانواده‌ خاصی نیست

مازندمجلس: نماینده تهران در مجلس درباره طرح «آی کیو» بالای خانواده هاشمی رفسنجانی توسط حسین مرعشی گفت: همه خانواده‌های ایران پر از آی کیو و ژن خوب هستند بی‌عدالتی موجب تفاوت سرگذشت‌ها می‌شود.

مازندمجلس:علیرضا محجوب نماینده مردم تهران ، درباره طرح موضوع «آی کیو» بالای خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس‌جمهور اسبق کشور از سوی حسین مرعشی، از وابستگان خاندان وی و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اصولاً هیچ شخصی بر شخص دیگری مزیت ندارد.

وی ادامه داد: من از جزییات سخنان آقای مرعشی اطلاع ندارم، البته می‌دانم که در حرف هایش دقت می‌کند، ولی همه خانواده‌های ایران پر از آی کیو و ژن خوب هستند و هیچ کس در کشور نیست که از آن بی‌بهره باشد.

محجوب گفت:‌ این‌ها زمینه‌ها و مسیری است که رخ می‌‍‌دهد و حتماً سرگذشت یک جوان از یک خانواده فقیر در یک روستای دورافتاده سیستان و بلوچستان با یک جوان ثروتمند در شمال تهران با هم فرق دارد و هیچ ربطی هم به آی کیو آن‌ها ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت:‌ عدم عدالت منجر به این تفاوت شده است و ما به‌عنوان بانیان عدالت باید پاسخگوی این وضعیت باشیم.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی چند روز پیش در گفت‌وگویی گفته بود: مشکل ما، مشکل آی‌کی‌یومان است؛ آی‌کی‌یوی ما یک مقدار بیشتر از دوستان دیگرمان است؛ مشکل کارگزاران و خانواده آقای هاشمی این است که مقداری آی‌کی‌یو بالایی دارند.

محجوب مرعشی خانواده تهران کارگزاران سازندگی ندارد عدالت هاشمی گفت‌وگو نماینده سخنگوی