برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه از قوانین عدول کرده و در مجلس آن را پیگیری خواهیم کرد افزود: ظرفیت مجلس در اختیار کمک به اجرای آن چیزی است که دغدغه مردم است.

مازندمجلس:  محمدرضا پورابراهیمی امشب در شورای اداری استان که با حضور محمد‌جواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد با اشاره به اینکه حصور وزیر ارتباطات در استان کرمان و اینکه از نزدیک شاهد وضعیت ارتباطات استان باشد یک ضرورت بود اظهار داشت: در طول دو هفته شاهد بیش از هزار زلزله بودیم که نگرانی از آن طبیعی است.
وی با بیان اینکه سرویس‌دهی اپراتورها در کشور به نوعی است که وزیر می‌گوید در خانه بستگان می‌روم در بالکان تماس می‌گیرم افزود: با ورود شرکت‌های بخش ادبیات ما در مجلس تغییر کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اپراتورها به چه کسی باید پاسخگو باشند گفت: جان انسان‌ها برای آنهااهمیت نداشته و فقط  کسب درآمد است که اهمیت دارد و اپراتورها در کشور باید پاسخگو وضع موجود باشند و براساس ضوابط و قوانین پیش بروند.
وی با بیان اینکه اپراتورها از قانون عدول کرده و در مجلس آن را پیگیری خواهیم کرد افزود: ظرفیت مجلس در اختیار کمک به اجرای آن چیزی است که دغدغه مردم است.
پورابراهیمی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که در مجلس انجام شد  مناطق زلزله کرمان در مصوبات مجلس قرار گرفت.
اینکه اپراتورها افزود استان ارتباطات اقتصادی پاسخگو باشند قوانین زلزله کمیسیون پورابراهیمی کرمان شورای