برگزیده ها

مازندمجلس: با دستور وزیر دفاع، ۵۰ واحد مسکونی تا مرحله سفت‌کاری توسط وزارت دفاع برای مردم روستای زلزله‌زده قلعه‌داری کرمانشاه ساخته می‌شود.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده غرب کشور به روستای قلعه‌داری کرمانشاه رفته است، ضمن گفت‌وگو با مردم این روستا، در جریان مشکلات و کمبودهای آنها قرار گرفت و در پی درخواست مردم، دستور ساخت ۵۰ واحد مسکونی توسط وزارت دفاع تا مرحله سفت‌کاری را برای مردم این روستا صادر کرد.

وزیر دفاع همچنین کلنگ آغاز ساخت این ۵۰ واحد مسکونی را با حضور مردم این روستا و جمعی از مسئولان منطقه به زمین زد.

در حاشیه این مراسم امیر سرتیپ حاتمی با «یوسف» یکی از کودکان این روستا که در زلزله پدر و مادرش را از دست داده بود دیدار و با وی ابراز همدردی کرد.

وزیر دفاع همچنین کلنگ ساخت مسجدی را در محل یادمان شهدای بازی‌دراز در روستای «شنغال خالدی» سرپل ذهاب ‌به زمین زد.

در این مراسم که استاندار کرمانشاه، امیر آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور، معاونین وزیر دفاع، جمعی از مدیران ارشد استان کرمانشاه و مردم این روستا حضور داشتند توسط وزیر دفاع، استاندار کرمانشاه، فرمانده قرارگاه امام رضایی‌ها و مدیرعامل عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع کلنگ ساخت این مسجد به زمین زده شد.

براساس این گزارش، قرار است این مسجد با کمک‌های مالی کارکنان وزارت دفاع برای مردم این روستا در مجاورت یادمان شهدای عملیات بازی دراز ساخته شود.

در نظر است این مسجد که هدیه وزارت دفاع به مردم این روستاست، به نام یک هزار شهید صنعت دفاعی نامگذاری شود.

گفتنی است روستای «شنغال خالدی» در محل حرکت کاروان‌های راهیان نور منطقه غرب کشور قرار دارد.

روستا وزارت کرمانشاه روستای خالدی شهدای شنغال فرمانده قرارگاه یادمان استاندار همچنین گزارش زلزله‌زده سرتیپ مسکونی منطقه دستور مراسم